Nem lesz kötelező „jónak” lenni a FromSoftware következő játékában – ezt Hidetaka Miyazaki, a játék rendezője állítja.
Miyazakival a PlayStation Blogon olvasható egy új interjú. Itt az olvasható, hogy az elénk állított kihívásokat többféleképpen megoldhatjuk, és a helyzeteket még a képességeink hiánya ellenére is túlélhetjük:
„Két fő dolog van a Sekiro csatáiban. Az egyik az, hogy a kardok mennyire erőszakosan csapódnak egymáshoz, a másik pedig, hogy képes leszel a vertikális (függőleges) és dinamikus mozgásra. Ez a dinamika a harcokban is jelen van. Sokféleképpen meg lehet közelíteni egy harcot – például lopakodással, esetleg a karod eszközeivel, vagy akár fentről lecsaphatsz az ellenfélre. A ninjaeszköztárad közül néhány előnyt is faraghat az ellenséged gyengeségéből. Esetleg csak simán lerohanhatod a kardoddal. Sok eltérő dolgot művelhetsz, ami a harcokban segíthet. A játék úgy terveztük meg, hogy még akkor is haladhatsz benne, ha nem vagy olyan jó. Kitalálhatod, hogy miként juthatsz tovább, és így okosan játszhatsz.”
Miyazaka a feltámadási rendszerről is beszélt: a ninják eltérőek a lovagoktól, hiszen ők akár egy hiba következtében is meghalhatnak (és a halált akár fegyverként is bevethetik így), hiszen kockázatvállalóbbak és sérülékenyebbek. Az, ha visszarohannánk a halálunk helyszínére, rontaná a játék tempóját. A feltámadások pedig nehezíteni fogják a csatákat, mivel a FromSoftware könnyebben padlóra küldhetnek bennünket így, és ugye nem lehet korlátlan számmal talpra ugrani a halál után.
A Sekiro: Shadows Die Twice 2019 elején érkezik az Activision kiadásában PlayStation 4-re, Xbox One-ra, PC-re.
Forrás: DualShockers