James Ohlen nem osztja a játékosok véleményét.
Az Anthem elég erőteljesen elüt azoktól a játékoktól, mint amelyek által a BioWare-t megismerhettük. Jade Empire, Knights of the Old Republic, Mass Effect, Dragon Age. Mindegyik az egyjátékos módra fókuszáló, dialógusközpontú szerepjáték. Ellenben az Anthem egy állandó online kapcsolatot igénylő, többjátékos lövöldözés cím erősen limitált, vagy nem létező dialógusopciókkal. Nem csoda tehát, hogy sokan értetlenül és csalódottan állnak a csapat irányváltása előtt, sokan pedig úgy gondolják, hogy a fejlesztőcsapat mögött álló kiadó (EA) okolható az egészért.
James Ohlen, aki 22 évig dolgozott narratíva rendezőként a BioWare-nél, mielőtt elhagyta a csapatot, úgy nyilatkozott, hogy ez csupán „összeesküvés-elmélet.
Ohlen a következőképpen nyilatkozott a GameInformer magazinnak: „Szerintem az egyik dolog, amiben nagyon jó a BioWare – és ami lehetővé tette, hogy több, mint két évtizedet túléljen – az az, hogy nem fél kockáztatni és új dolgokat kipróbálni. [Azonban] az, hogy a BioWare most éppen valami mást csinál az Anthemmel, az nem azt jelenti, hogy a BioWare nem fog több olyan tradicionális stílusú címmel előállni, amelyekről a stúdió jobban ismert. Ez mind a BioWare, mind a caspat döntése. Én tudom, hogy sok összeesküvés-elmélet kering az EA körül, de itt soha nem az volt a helyzet [amit a rajongók vélnek]. A BioWare-nak mindig sok beleszólása volt abba, hogy milyen játékot szeretne készíteni.”
Az Anthem februárban jelenik meg, 2019-ben, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Forrás: GameSpot