A Capcom visszahozza a Devil May Cry nevet a köztudatba.
Ám az ötös számú DMC-nek fontos lesz helyt állnia, vagy különben a franchise jó ideig megint el fog merülni a sötétségben. (Ahogy a Deep Down is, amit bejelentettek és évek óta semmit nem hallottunk róla…) Hideaki Itsuno, Michiteru Okabe és Matthew Walker több részletet is elárult Dantéék új kalandjairól.
A RE engine-nel két célt akarnak elérni a capcomosok: a fotorealisztikus látványvilág mellett egyetlen képkockát sem akarnak ejteni a játékmenet során. Konstans 60 FPS-sel KELL futnia a játéknak szerintük. Ehhez nem csak a színészek, hanem azok ruházatait is motion capture-rel digitalizálták. Ennek lesz egy kis hátulütője: nem állíthatjuk meg a karakterünket például egy támadó mozdulat közben. Az animációnak le kell futnia, ha akarjuk, ha nem.
A történettel kapcsolatban a Capcom azt szerette volna, hogy Nero tapasztaltabb és erősebb legyen lelkileg és fizikailag egyaránt. Ezért is játszódik a Devil May Cry 5 néhány évvel a 4 után. Az eddigi artworkökön amúgy láthattuk a harmadik játszható karaktert is, de a Capcom direkt titkolózik vele kapcsolatban.
A Devil May Cry 5 játszható lesz a Gamescomon (Nero Red Grave City-ben), a játék megjelenése pedig 2019 első negyedévében esedékes PlayStation 4-en, Xbox One-on és PC-n.
Forrás: Jeuxvideo-Live