David Adams, aki a Darksiders III-at fejlesztő Gunfire Games társalapítója (és korábban az első két részt összehozó Vigil Games általános menedzsere volt), azt állítja, hogy nem kell tartanunk a túl sok történettől.
Adamsszel a szeptemberi hivatalos PlayStation magazinban lesz egy interjú, és ebből idéz a WCCFTech. A lényeg? A játékmeneten lesz a hangsúly. „A Darksiders mindig is egy videojáték volt. Továbbra is lesznek menő jelenetek a Bűnökkel kapcsolatban, és a király történetbeli pillanatok során is, de nem bombázunk a történettel – körbe fogsz rohangálni és harcolni, meg puzzle-ket fogsz megoldani. Ez egy elhatározott döntés.
Amikor a Darksiders II kijött, az emberek azt kérdezték, hogy „mi ez az RPG-s sz*rság a játékban?” – kockáztatnod kell, vagy a játékod száraz, unalmas lesz, de egy vékony vonalon kell haladnod a kockázat és a franchise-ra jellemző dolgok elárulása között,” mondta Adams.
Adams egy korrekt játékmechanikára is kitért – a világ velünk fog fejlődni: „Minden egyes alkalommal, amikor megölsz egy Bűnt, a világ szintet lép. A te erőd kezd elrugaszkodni a világétól, de egy Bűn megölése után ez törlésre kerül és egy szintre kerül veled.” Szóval nem leszünk OP-k, sőt…
A Darksiders III, ami kinn lesz a Gamescomon is, november 27-én jelenik meg PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech