Darksiders III: nem lesz hangsúlyos a történet

David Adams, aki a Darksiders III-at fejlesztő Gunfire Games társalapítója (és korábban az első két részt összehozó Vigil Games általános menedzsere volt), azt állítja, hogy nem kell tartanunk a túl sok történettől.

Adamsszel a szeptemberi hivatalos PlayStation magazinban lesz egy interjú, és ebből idéz a WCCFTech. A lényeg? A játékmeneten lesz a hangsúly. „A Darksiders mindig is egy videojáték volt. Továbbra is lesznek menő jelenetek a Bűnökkel kapcsolatban, és a király történetbeli pillanatok során is, de nem bombázunk a történettel – körbe fogsz rohangálni és harcolni, meg puzzle-ket fogsz megoldani. Ez egy elhatározott döntés.

Amikor a Darksiders II kijött, az emberek azt kérdezték, hogy „mi ez az RPG-s sz*rság a játékban?” – kockáztatnod kell, vagy a játékod száraz, unalmas lesz, de egy vékony vonalon kell haladnod a kockázat és a franchise-ra jellemző dolgok elárulása között,” mondta Adams.

Adams egy korrekt játékmechanikára is kitért – a világ velünk fog fejlődni:  „Minden egyes alkalommal, amikor megölsz egy Bűnt, a világ szintet lép. A te erőd kezd elrugaszkodni a világétól, de egy Bűn megölése után ez törlésre kerül és egy szintre kerül veled.” Szóval nem leszünk OP-k, sőt…

A Darksiders III, ami kinn lesz a Gamescomon is, november 27-én jelenik meg PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu