A játék emellett pedig támogatni fogja az Nvidia RTX technológiáját is.
A tegnapi Gamescomon megemlítésére került az Nvidia prezentációján a Battlefield V is több nagyobb játék mellett, ahol bejelentették, hogy a háborús széria legújabb része támogatni fogja az Nvidia RTX technológiát. Az RTX az Nvidia saját fejlesztésű ray tracing megoldását takarja, a ray tracing pedig lényegében egy olyan grafikai procedúra, amely a realisztikus világítással és tükröződéssel kapcsolatos, rendkívül számításigényes, viszont hasonló szintű előreugrást hozhat a játékok vizualitása terén, mint a jelen generációban színtérre lépő fizikai alapú renderelés.
A játék PC-s változata emellett támogatni fogja az Nvidia Highlights funkciót is, hogy véletlenül se maradjunk le a legjobb pillanatainkról – a Highlights teljes mértékben integrálva lesz a játékba és automatikusan felveszi majd a játékban a különleges pillanatainkat.
Végül, de nem utolsó sorban lesz még Nvidia Ansel támogatás is, legalábbis a War Stories módban (ami a kampányt takarja). Az Ansel segítségével ultramagas felbontású és kiváló minőségő fotókat készíthetünk játék közben.
Ami a bétát illeti, az szeptember 6-án fog elstartolni minden platformon, viszont akik korai hozzáféréssel rendelkeznek, azok már két nappal előtte belevághatnak a mókába.
A nyitott béta hadszínterei Rotterdamn és az Arctic Fjord lesznek, és mindkét pályán lehetőség lesz a Conquest és a Grand Operations játékmódokat kipróbálni. A rotterdami pálya abból a szempontból lesz rendhagyó, hogy ott minden eddiginél dinamikusabb és részletgazdagabb rombolhatóság lesz jelen. A Grand Operations pedig újnak számít a széria számára – ez lényegében afféle multiplayerbe integrált, narratíva-központú módként fókuszál, amely több hadszínteren/pályán viszi végig a játékosok, ez által bemutatva történelmi eseményeket.
A Battlefield V PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra fog megjelenni október 19-én.
Forrás: Gematsu