Mike Pondsmith hogyan hozta össze az Electronic Arts Sim City-jét a Cyberpunk-kal?
Pondsmith, akihez a Cyberpunk 2020 asztali társasjátékot, és ezáltal a Cyberpunk 2077-et is köthetjük, a PAX Westen elárulta a választ: „Night City-t, a Cyberpunk helyszínét egy Apple II-es számítógépen hoztam össze a Sim City-ben, és azt kérdeztem magamtól, hogy mennyire tudom ezt elszúrni? Night City fejlődött azóta, mert egy olyan várost akartam, ahol az emberek nem tudnak semmit a Cyberpunkról, de képesek elképzelni azt, hogy milyen lenne a világ így. Úgy lett megtervezve, mint amit én a Disneyland alapelvnek nevezek. Night City-ben van egy kínai, egy japán, egy céges területrész – alapos kutatás alapján készültek ezek el. Ezeket a Sim City korai változatain építettem fel, majd direkt elrontottam, hogy a lehető legnehezebb legyen utazni. Night City egy olyan hely, ahol a Cyberpunk világ összejön és önálló életet él.
Egy indok amellett, hogy Night City érdekes lesz a Cyberpunk 2077-ben, az az elképesztő részletesség: tudod, hogy mi történik, és nem csak azt tudod, hogy hol vagy, hanem azt is, hogy amikor ott vagy, milyen bandák vannak odakinn, mik a hírek, ki uralja a politikát, és hogy kik a fontos emberek. Bár változtattunk Night City-n, egy pokolian szórakoztató hely lett!”, mondta Pondsmith.
Elképesztő, ha belegondolunk: egy ősrégi videojátékon kísérletezett, hogy aztán a saját asztali társasjátékában felhasználja a tapasztalatait, ami pár évtizedre rá egy videojátékban felbukkanjon.
Forrás: VG247