No igen, ott az a de. Még Pete Hines, a Bethesda marketinges alelnöke sem tudja, hogy mekkora változásokra készülhetünk!
A The Telegraph (a Yahoon keresztül) beszélt Hines-szal, aki azért valamit már tudhat a next-gen konzolokról. Elvégre a Starfield, a Fallout 76 után a következő nagy Todd Howard-projekt már next-genként készíti, és az is a Bethesda Game Studiosban készül…
„Kíváncsi vagyok, miként fognak kinézni és mennyiben fognak eltérni [a next-gen konzolok]. Néhány dologban érintett vagyok és ezekről értelemszerűen nem beszélhetek, de sok olyan részlet is van, amiről nem tudom, mi történik velük. Az fontosabb, hogy mekkora váltásra készülhetünk,” mondta Hines, aki kiemelte még azt is, hogy a PS2/X párosról a PS3/X360-ra való ugrás grafikailag igencsak megfigyelhető volt, de onnan a PlayStation 4/Xbox One duóra váltás esetében ez nem volt annyira érzékelhető:
„Úgy érzem, hogy az Xbox és a PlayStation 2 és az Xbox 360 és PlayStation 3 között a váltás eléggé bemutatható volt, mert a sima felbontásról HD-re ugrottunk, és a HD, a magas felbontás eléggé drámai volt. Ég és föld! Aztán jött az Xbox One és a PlayStation 4, de az nem volt lélegzetelállító váltás. Azok, akik a grafikában jártasak, észrevehetik a különbségeket, de egy átlagos fogyasztónak csak annyi volt, hogy oké, jól néz ki még mindig. Nem tudom, hogy ez mennyire fog változni. A többi nem számít, mert én nem rajzolok, nem programozom, és nem is tervezek [játékokat]. Az számít, hogy a fejlesztők mit gondolnak – hogy mire van szükségük, mekkora erő kell [a konzolokból] nekik, és milyen fícsőröket keresnek,” tette hozzá Hines.
Pedig két hónap múlva öt éves lesz a PlayStation 4 és az Xbox One is. Lassan tényleg közeledünk legalább a PlayStation 5 bemutatásához (a PlayStation 4-é még 2013 elején volt)…
Forrás: WCCFTech