A Jeuxvideo-Live meginterjúvolta a Gamescomon a fejlesztőket – több részletet is megtudtunk a Square Enix és a Human Head Studios (Prey 2006!) által közösen fejlesztett játékról, ami rövid, de szó szerint ütős lesz.
A játék koncepciója már jó egy évtizede megvan – a fejlesztés mindössze másfél éve kezdődött. Először is a hangra gyúrtak rá, ugyanis Dane, a játék főhöse, süket lesz, és emiatt nem halljuk a párbeszédeket, sőt, feliratok sem lesznek. Egy függetlennek nevezhető projektről beszélünk, ami a hossza mellett az árával is (15 euró – mire kijön, talán egy ötezres lesz…) eltér a tipikus AAA címektől. Egy játék és egy dráma kombinációja kíván a The Quiet Man lenni, ami egyfajta rejtély lesz – a többi játékossal együtt oldhatjuk meg, hogy pontosan mi is lehet mondjuk a karakterek közti párbeszéd témája.
Dane képességei a lens flare csillogáson keresztül mutatkozódnak majd meg – ha kevés életereje van, ez eltűnik például a képernyőről. Persze emögött jóval több technológiai kihívás volt: a koordináció, a mozgáskultúra digitalizálása, a megvilágítás összehangolása az élőszereplős részeken dolgozó csapat munkájával nem volt egyszerű, ahogy a karakterek és azok ruházatainak bescannelése sem. Ugyanez a környezetről is elmondható.
A The Quiet Man a CGI jeleneteket kombinálni fogja a játékbeli jelenetekkel. Az előbbiben a színészek mozgáskultúrája, a harcok során pedig egy másik csapat harci mozdulatai lettek digitalizálva, és ebben Tatsuro Koike, a Yakuza-sorozat akciójeleneteinek koordinátora is közreműködött.
Az Unreal Engine 4-et használó The Quiet Man PlayStation 4-re és PC-re készül – megjelenési dátuma még nincs.
Forrás: Jeuxvideo-Live