A svéd csapatban számos ok miatt keresnek másik céget a fejlesztők.
A LinkedIn szerint nem kevesebb mint 40, de állítólag még ennél is több ember távozott a cégtől az utóbbi egy évben azokkal az indokokkal, hogy a többi helyi stúdiók versenyképesebbnek bizonyultak, illetve a Star Wars: Battlefront II is megemlítésre került – az első, lootboxos kiadás erősen megbukott, és az Electronic Arts arra kényszerítette a csapatot, hogy gyorsan készítsen új verziót a Battlefront II-höz, ami pedig nem éppen motiváló. A távozók között olyan munkatárs is van, aki több mint egy évtizede a DICE-nál dolgozott.
A négy rivális cég? Epic Games, Ubisoft, King, Paradox Interactive – az első két cég új irodákat nyitott a svéd fővárosban, Stockholmban, a King is bővített, a Paradox pedig egy svéd cég. 13-an a Ubisofthoz, 8-an a Paradoxhoz mentek át.
A DICE ezt persze nem erősítette meg, de úgy tűnik, hogy a Star Wars: Battlefront II bukása a 400-nál is több fős csapatra elég rossz hatással volt. (És lehet, hogy pont emiatt nem lesz jövőre Battlefront III, ugyanis jövő őszre a Titanfallokat fejlesztő Respawn hoz össze egy Star Wars-játékot…)
Forrás: GameRevolution