A PlayStation 4 megkapta a 6.10-es firmware-t, de ezúttal kockázatos frissíteni…
A 6.10-es rendszerfrissítés zászlóshajója a PlayStation Networkös azonosítóváltás engedélyezése (erről korábban már volt szó), de finoman szólva is köhécsel még a funkció, amit többek között a ResetErán is sokan mondanak. A Sony több dologra is figyelmeztet is már jó előre…
Nem minden PlayStation 4-es, PlayStation 3-as és PlayStation Vitás, illetve egyéb PlayStation rendszerre megjelent játék és applikáció támogatja az azonosítócserét, amit ha megejtünk, egyes fizetett tartalmakhoz (pl. DLC-khez, vagy játékbeli pénznemhez) nem leszünk képesek hozzáférni. Ha pedig igen, akkor a játékokban elért eredményeinket (elmentéseinket, trófeákat) is bukhatjuk, vagy a játékok/applikációk egy része nem fog online vagy offline működni. Az pedig, hogy a régi azonosítónk látható lehet itt-ott, az is ismert már.
A probléma? Ha visszaváltunk a régi PlayStation Networkös azonosítónkra, az a Sony szerint „nem javíthatja ki az összes hibát – nem biztos, hogy minden elvesztett tartalomhoz, eredményekhez és funkciókhoz hozzá lehet utána férni”.
Úgyhogy ha több mint fél éves a PlayStation Networkös fiókunk (ugyanis az április elseje után megjelent játékoknak elvileg mind támogatnia kell az azonosítóváltást), akkor nem biztos, hogy megéri kockáztatni még úgy is, hogy csak bétateszt zajlik jelenleg… nos, és fizetős lesz a névcsere majd, ha egynél többször tesszük! Ezt ne feledjük!
Forrás: VG247