Pete Hines, a Bethesda marketinges alelnöke megindokolta a kiadó döntését.
A PAX Australia során ragadta mikrofonvégre a GameSpot Hinest, aki elmondta, hogy miért jelentették be a Fallout 76 megjelenése előtt a Starfieldet és a The Elder Scrolls VI-ot, amik next-gen platformokra (PlayStation 5? Xbox Scarlett?) készülnek:
„[A The Elder Scrolls VI] nagy és ambíciózus lesz, de a termékek közötti idővonal során azt ki kell emelni, hogy a Bethesda Game Studiostól érkező játékok nem eltérőek attól, amik korábban megjelentek csak azért, mert a Fallout 76 megjelenése utáni két címről beszéltünk. Igazán próbálkozom kordában tartani az emberek elvárásait. Ez nem olyasmi, hogy „idén itt a Fallout 76, jövőre a Starfield, 2020-ban meg a The Elder Scrolls VI kijön”. Az az eltérő itt, hogy próbálunk átlátszóak lenni azt mondva, hogy „ne aggódjatok, a következő nagy projektjeink az egyjátékos Starfield, és a The Elder Scrolls VI.
Eltérő lett volna, ha néhány év múlva azt mondjuk, hogy „Meglepetés! Egy Starfield nevű játékon dolgozunk, ami X hónap múlva megjelenik”? Igen, biztosan, de ezzel egyidőben van abban is érték, hogy az emberek nem borulnak ki nap mint nap amiatt, hogy a Fallout 76-ot kizárólag online, játék-mint-szolgáltatás megközelítéssel készítjük, és semmi máson nem dolgozunk. Vegyetek egy mély lélegzetet – olyan dolgokat csinálunk, amit imádni fogtok.”
Legyen is így – a két játék a következő Xboxra és PlayStationre készül a PC mellett, megjelenési dátumot meg tippelni is felesleges…
Forrás: WCCFTech