Egy 1997-es sikerjáték fájljai között rejtőzködik az erre utaló üzenet!
Akik már a Windows 95 időszakában is PC-n játszottak, biztosan ismerik a Dungeon Keepert, ami anno még MS-DOS-ra is kijött. Nos, ennek a verziónak van egy rejtett üzenete, amit most le is fordítunk – sokat mond, holott a 90-es évek tempója még lassabb volt…
„Körülnézek az irodában, és a Keeper-csapat tagjainak a fáradt, falfehér arcait látom. Ez a projekt elpusztította a csapat minden egyes tagjának az egészségét és a közösségi életét, szóval reméljük, szeretitek a játékot.” Azt a játékot, amit az üzenet szerint a hét minden napján tizenhat órán át készítettek, mégpedig öt hónapon keresztül. Az 2400 munkaóra. Az általában egy évnek tekinthető napi nyolc óra munkával egy öt napos munkahéttel.
A Bullfrog Productions, akik a Dungeon Keepert fejlesztették, korábban a Populoust és a Theme Parkot is összehozták. A játék rendezője egy bizonyos Peter Molyneux, aki a 2000-es évek során hatalmas ígéreteket tett a Fable-vel, egy későbbi franchise-ával kapcsolatban…
Szóval már két évtizede is probléma volt az erős túlórázás a játékiparban. Nem újkeletű tehát a probléma…
Forrás: PCGamer