Már húsz éve is probléma volt az erőltetett menet a játékiparban!

Egy 1997-es sikerjáték fájljai között rejtőzködik az erre utaló üzenet!

Akik már a Windows 95 időszakában is PC-n játszottak, biztosan ismerik a Dungeon Keepert, ami anno még MS-DOS-ra is kijött. Nos, ennek a verziónak van egy rejtett üzenete, amit most le is fordítunk – sokat mond, holott a 90-es évek tempója még lassabb volt…

„Körülnézek az irodában, és a Keeper-csapat tagjainak a fáradt, falfehér arcait látom. Ez a projekt elpusztította a csapat minden egyes tagjának az egészségét és a közösségi életét, szóval reméljük, szeretitek a játékot.” Azt a játékot, amit az üzenet szerint a hét minden napján tizenhat órán át készítettek, mégpedig öt hónapon keresztül. Az 2400 munkaóra. Az  általában egy évnek tekinthető napi nyolc óra munkával egy öt napos munkahéttel.

A Bullfrog Productions, akik a Dungeon Keepert fejlesztették, korábban a Populoust és a Theme Parkot is összehozták. A játék rendezője egy bizonyos Peter Molyneux, aki a 2000-es évek során hatalmas ígéreteket tett a Fable-vel, egy későbbi franchise-ával kapcsolatban…

Szóval már két évtizede is probléma volt az erős túlórázás a játékiparban. Nem újkeletű tehát a probléma…

Forrás: PCGamer

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu