A BioWare új játéka nem fog akadályokat görgetni a játékosok közé, állítja Jonathan Warner, a játék rendezője.
Az Entertainment Weekly meginterjúvolta Warnert, aki például azt is elárulta, hogy a szintkülönbségeket kiegyensúlyozza majd az Anthem, de olyan küldetéseket is játszhatunk majd, amit addig nem tettünk meg.
„Ha előttem vagy a történetben, lehetőséget adunk rá [hogy együtt játszhassunk]. Nem próbáljuk azt az élményt szociálisan korlátozni – kapsz egy kis figyelmeztetést, hogy egy olyan küldetésre készülsz, ami történetileg jóval előtted van, így spoilereket tartalmazhat. A döntést rád bízzuk [hogy játszod-e azt a küldetést vagy sem]. A nehézséget is egy kicsit beskálázzuk neked, hogy ne legyen borzalmas élmény belőle. Megnézzük a pilótád szintjét, és erre, illetve a többiekre alapozva skálázzuk a nehézséget. Akármi is történik, jó élményben lesz részed, főleg egy ilyen játékban, ahol sosem vagy a barátaiddal teljesen koordinációban. Mindig van valaki a csoportodban, aki állandóan játszik és így magas szintű, és nem szeretnénk, hogy ez elvegye a kedved az együtt játszástól,” mondja Warner.
Az Anthem február 22-én jelenik meg PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re. Aki előrendel (vagy PC-n Origin Access, Xbox One-on pedig EA Access előfizetéssel rendelkezik), január 25-én egy demó formájában kipróbálhatja a játékot.
Forrás: WCCFTech