A No Man’s Sky által is alkalmazott procedurális világalkotást a CD Projekt RED nem fogja kiaknázni a Cyberpunk 2077-ben.
A francia JeuxActuval beszélgetett egy kiadósat Maciej Pietras, a Cyberpunk 2077 vezető filmes animátora: „Nehéz a Cyberpunk 2077 nyílt világát lemérni. Ha a The Witcher 3-éhoz kellene hasonlítani, akkor mondjuk azt, hogy annak hossza terjedelmes volt: egy nyílt világ volt hatalmas, természetes területekkel. Az A pontból B pontba való közlekedés sokáig tartott, mert lovon ültél, és a játék horizontálisan (vízszintesen) ki lett nyújtva. A Cyberpunk 2077 világa mindenek felett vertikális (függőleges) – mindenhol épületek vannak, és emiatt nehéz a kettőt egymáshoz hasonlítani. A demóban láttad a karaktert, hogy a lakásában felkelt, kinézett az ablakon, és egy élő világot látott. Hogy kijuss onnan, a liftet kell használnod, mivel egy épületnek több emelete is van. A játék megengedi, hogy több épületbe is benézhess, tudván, hogy minden kézzel készült, mert mi abban hiszunk, hogy a minőség az első, és az a kézi alkotás során valósul meg. Semmi sem procedurális (véletlenszerűen, algoritmusok révén alkotott) a világban. Night City (amiben az egész játék játszódni fog – egy hatalmas metropolisz, amit felfedezhetsz; lesznek macskák és kutyák is, de állatok tekintetében ennyi) hatalmas lesz a függőlegességének köszönhetően.”
A Cyberpunk 2077 megjelenési dátuma még nem ismert. Elvileg PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re készül.
Forrás: WCCFTech