Az Anthem első (még nem mindenki számára elérhető!) demója a hétvégén zajlik, és először – ahogy ezt már sokszor láthattuk… – nem volt minden működőképes.
Nem bírták a szerverek a terhelést, sokan a töltőképernyőt bámulhatták a kilépésig és újrapróbálkozásig… szóval finoman szólva nem volt zökkenőmentes a BioWare új játékának első demója. Emiatt nem is csoda, hogy Chad Robertson, a BioWare élő szolgáltatásokért felelős embere (ilyen is van már nálunk…?) írt egy blogposztot, amiben három fő problémát nevezett meg.
1: túl sokan próbáltak egyszerre belépni a játékba, amikor a szervereket fellőtték a fejlesztők – a hétvége folyamán ezt kijavítják (tehát echte letagadják, hogy nem készültek fel a terhelésre…?). 2: az előrendelők fiókja nem kapta meg a „tokent”, amivel hozzáférhettek a játékhoz. 3: végtelen töltőképernyők, amik annyira sok játékost nem érintettek. Aztán Robertson persze megköszönte az érdeklődést is: „Igazán alázatos volt, hogy mennyire sokan néztek minket a Twitchen (több mint háromszázezer néző egyszerre, több mint száz millió megtekintett perc – ezek Fortnite-szintű számok!). Köszönjük a támogatásotokat! A célunk az, hogy mindenki együtt jól szórakozzon a demóban.”
Ettől függetlenül még nem látjuk, hogy mekkora sikere is lehet az Anthemnek, ami február 22-én érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re. Még nem győzött meg minket a BioWare.
Forrás: DualShockers