A Death Stranding a jelenlegi konzolgeneráció leginkább eltitkolt játéka (és itt nem vesszük bele azon címeket, amiket évek óta mintha eltemettek volna – pl. a Capcomtól a Deep Down egy ilyen játék!), és ezt túlzás nélkül kimondhatjuk.
Van egy skót banda, a CHVRCHES, akinek tagja, Ian Cook a Consolevaniával beszélgetett – nemrég meglátogatta a Kojima Productionst (erre mostanában Norman Reedus, a Death Strandingben a főszereplőt, Samet alakító színész is sort kerített, és nálunk is szóba került), és bizony a nyilatkozata eléggé úgy tűnik, mintha az állát keresné a padlón: „Néhány sz_rság, amit az új játékával csinál, olyasmi, amit eddig nem láttam, hogy bárki más csinált volna. Fogalmam sincs, hogy miként fogja működésre bírni, de biztos vagyok benne, hogy Kojima biztosan összehozza!”
Még márciusban egy fontos mérföldkőhöz érkezett a Guerrilla Gamestől a Decima Engine-t kölcsönző Death Stranding a fejlesztésében. Aki Saito, a Kojima Productions marketinges főnöke ezt írta a Twitteren: „A Death Stranding nem a hibajavító, debugging fázisban van, hanem ott, ahol fejlesztői eszközökben megformált játékelemek belefésülésre kerülnek a játékba. Hideo minden nap játszik [a Death Strandinggel] a PlayStation 4-en; összeköti, finomhangolja a játékot, hozzáad és kivesz belőle. Kulcsfontosságú időszak a fejlesztés során.”
Remélhetőleg a Death Stranding valamikor idén megjelenik PlayStation 4-re.
Forrás: WCCFTech