Az 1.05 után már itt az 1.06 is, de sajnos nem éppen valami tökéletes a patch a Sony Interactive Entertainment Bend Studio játékához, a Days Gone-hoz…
Az 1.06-os patch csak bugfixeket említ a patch note-okban (az 1.05-ös többet javított ki – erről korábban szó is esett nálunk), de ennél bizony többet is magával hozott. A Redditen ugyanis arról megy a diskurzus, hogy a patch feltelepítése kockázattal járhat. Egészen pontosabban kiakaszthatja a konzolunkat!
Nem mindegyik felhasználót érinti a Days Gone legújabb bugja (mert abból úgy tűnik, hogy sosem elég, ott van egy audio glitch is, ugye), mert a PlayStation 4 Pro-val rendelkezők kapják a kéretlen hibát. Egyeseknek mindig ugyanott fagy le a konzol, mások pedig még rosszabbul jártak, ugyanis van olyan szerencsétlenül járt játékos is, aki még a játék főmenüjéig sem tud eljutni! Ez pedig már nevetséges egy nagy PlayStation 4-exkluzív esetében, ezt nem tudjuk már máshogy kifejezni!
A PushSquare kommentjei között van pár igencsak poénos – ezek közül szemezgetünk: „A BioWare-t kérték fel arra, hogy frissítsék ezt a játékot? Vagy ez egy Bethesdával való együttműködés volt?”, „Jujj… szerintem ennek a játéknak kellett volna még pár hónap fejlesztési idő. Tegnap volt egy olyan glitchem, ami miatt nem tudtam közelharci fegyvereket felvenni addig, amíg újra nem indítottam a játékot.”, „Patch 1.06: Game Gone [Oda a játék]”, „A fejlesztők inkompetensek. Ez a játék már a kezdetektől fogva bugos hivatott lenni, és mindegy, mennyi ideig készült volna. Egy másik lehetséges ok erre az, hogy a fejlesztők az Unreal Engine [4] mellett döntöttek egy saját, Sony-s engine helyett, ami sokkal több támogatást nyújthatott volna nekik, ha erre lett volna szükségük. Nem értem, miért mentek az Unreallal… ez az első alkalom, hogy először látom a Sony-t egy third-party, külsős engine-t használni… de miért?”
Az utolsó kérdés bizony mindent elmond helyettünk…
Source: PushSquare