Az Avalanche és az id Software által közösen fejlesztett, az előző csapat Apex engine-jét használó RAGE 2 a héten jött ki, de Tim Willits már most kifejezte, hogy „a lehető leghamarabb” el szeretné kezdeni a folytatás fejlesztését… azért hátrább az agarakkal!
A The Hollywood Reporternek Tim Willits, az id Software vezérigazgatója ugyanis ezt mondta a játék megjelenése előtt arra a kérdésre, hogy csinálna-e folytatást: „Remélem. Igen, hogy megválaszoljam a kérdést. Mindig is imádtuk ezt a franchise-ot, mert szórakoztató környezete van. Azt csinálhatjuk, amit mi akarunk. Egyszer beszéltünk arról, hogy óriás csótányokon lehessen lovagolni. Milyen másik játékban lehet ilyen párbeszéded, amiben ténylegesen valós párbeszédnek nevezhető ez?! Ez egy szórakoztató, őrült, izgalmas franchise, és remélem, hogy mihamarabb csinálhatunk egy harmadik [játékot].”
Willits arról is beszélt, hogy a Mad Max és a RAGE kölcsönösen inspirálhatta egymást: „[A RAGE-et] nagyon is a Mad Max inspirálta. Amikor az első RAGE-en dolgoztunk, egy poszt-apokaliptikus világot építve járművekkel és harcokkal, azonnal elkezdesz azon filmek felé mozogni, amik fiatal korodban hatottak rád. A RAGE 2011-ben jött ki, és a Mad Max: Fury Road utána érkezett, és esküszöm, néhány benne levő bandita közvetlenül [a játékunkból] át lettek véve. Szerintem mindenhol ilyen inspiráció zajlik. Az Avalanche csinált egy Mad Max-játékot, úgyhogy természetes volt számukra [a RAGE 2 fejlesztése].” Ez talán valamelyest túlzás Willits részéről, nem?
Szóval az a helyzet, hogy az id Software részéről már van hajlandóság arra, hogy a RAGE kettőről háromra lépjen, de azért ehhez a Bethesdának is lesz egy pár szava – még nem tudni, hogy mennyire szuperál eladások tekintetében a RAGE 2. Azért nem biztos, hogy az id Software főnökének így el kellene bíznia magát, mert ha nem fogy jól a második felvonás, nem biztos, hogy zöld utat kapnak egy harmadikra. Majd meglátjuk, hogy mi történik.
Forrás: WCCFTech