Miután a tavalyi E3-on az Electronic Arts igencsak felidegesítette a Command & Conquer rajongóit azzal, hogy az új játékot, a Command & Conquer: Rivalsot mobilra (iOS és Android) szánta, kellett valami a hardcore PC-s közösségnek is. A kiadó tartja a szavát.
Az Electronic Arts egy Reddites posztban tudatta velünk, hogy a Command & Conquer Remastered elhagyta az előgyártási folyamatot a fejlesztésben, így a Petroglyph és a Lemon Sky csapatában az 1995-ös stratégiai játék felújítása már komolyabban elkezdődött! Olyannyira jól halad a remasterelés, hogy a multiplayer már most játszható állapotú (és valljuk be, a multiban bontakozik igazán ki egy Command & Conquer…), és eközben a művészeti csapat azon dolgozik, hogy 4K felbontásra feltuningolja a vizualitást. A kezelőfelülettel kezdték…
„Mindent megtettük annak érdekében, hogy a Tiberian Dawn vizuális lelkét megragadjuk, és természetesen hasonló megközelítéssel élnénk a Red Alerttel kapcsolatban is. Minden változást azzal a céllal tettünk meg, hogy a klasszikus oldalsáv lelkét megtartsuk, miközben egy modern, valós idejű stratégiai élményre optimalizáljuk azt,” írta Jim Vessella, a játék producere.
És tényleg van pár korrekt változtatás az oldalsávban: például kevesebb scrollozás van, továbbá a játékosok igényeit figyelembe véve a Petroglyph visszahozta a füleket a Red Alert 2-ből és a Tiberium Warsból, amik be is kerültek a Command & Conquer Remasteredbe. Minden épület most egy fül alatt van, és tizennyolc gombnak van ott hely, ami igencsak korrekt lehetőségeket teremt. Így könnyebben elérhetjük azt, ami nekünk kell – igaz, egy picit be kell gyakorolni a gombokat és azok jelentését.
A Command & Conquer Remastered jelenleg még nem rendelkezik megjelenési dátummal, de nem kizárt, hogy még eléggé messze van, mire elkészül… de mivel a jó munkához (és a jó stratégához is…) idő kell…
Forrás: PCGamer