A Sony, a Microsoft és a Google után újabb cég fejezte ki ilyen irányú érdeklődését…
Charlie Scibetta, a Nintendo egyik amerikai vezetője az E3-on mondta el a TechCrunchnek, hogy szerintük a streamelés egy érdekes technológia: „A streamelés természetesen érdekes technológia. A Nintendo folyamatosan a szemmmel tartja ezt, és megfontoljuk [a használatát]. Jelenleg a technológia adaptálásával kapcsolatban nincsen bejelenteni valónk. Számunkra továbbra is a fizikai és az eShopon keresztül történő digitális letöltés az elsődleges.”
Doug Bowser, a Nintendo amerikai vezetője (aki nemrég váltotta az igencsak népszerű Reggie Fils-Aime-et ezen a poszton) pedig ezt nyilatkozta a The Hollywood Reporternek: „Érdekes látni, hogy mások mit csinálnak. Mindig érdeklődünk aziránt, hogy különféle új technológiák révén miképp lehet eltérő módon játszani a játékokkal.”
A Nintendo Switchen keresztül amúgy ketten már próbálkoztak játékstreameléssel, igaz, mindössze csak Japánban, így nem csoda, ha errefelé erről nem nagyon esett szó. Először a Capcom próbálkozott be a Resident Evil 7: Biohazarddal (ami odaát Biohazard 7: Resident Evil Cloud Version néven érhető el a Switchre), aztán a francia Ubisoft esetében jött a bejelentés, hogy az Assassin’s Creed: Odyssey Cloud Version befut a Nintendo mostanában nagyon népszerű platformjára az ázsiai szigetországban. (Az AC:O-t amúgy a Google a Project Streammel tesztelte – ez volt a Google Stadiát megelőző próbakör.)
Mi mást lehetne ehhez hozzátenni? Több nagyobb cég is már erősen dolgozik a streamelő technológiáján (Sony – PlayStation Now; Microsoft – Project xCloud – és itt a két cég közösen is fog dolgozni; Google – Google Stadia; Electronic Arts – Project Atlas; de már az Amazon esetében is hallottunk ilyen érdeklődésről, szóval őket sem szabad leírni), és ha esetleg a Nintendo is beszállna a buliba, akkor az jó lenne a játékiparnak is, hiszen így mindegyik konzolgyártó részt venne a streamelési háborúban is, ami pár év múlva indulhat csak igazán be.
Forrás: GameSpot