Phil Spencer, az Xbox vezetője igencsak önkritikus volt, amikor ezt a kijelentést megejtette a Kotakunak.
Ebből az interjúból már szemezgettünk, de még van néhány erdekesség, úgyhogy nézzük, mit is mondott pontosabban Spencer: „Az egyik jó dolog, amit imádtam az E3 2019 Xbox Briefing során, az nem más, mint amit nem mutattunk meg. A 14 first-party, belsős fejlesztésű játékra gondolok. Tizenkettő a következő év folyamán meg is fog jelenni. Igazándiból arra koncentráltunk, ami most fog jönni, ami szerintem remek. Aztán a stúdiókra gondolok – hol volt például a The Initiative? Hol volt a Turn 10? Hol volt a Playground Games második csapata? Nem mindig ez volt a helyzet a first-party felállásunkkal.” A The Initiative egy Santa Monicában (ugyanott, ahol a God of War fejlesztői?!) található új stúdió, a Turn 10 a Forza Motorsportokat fejleszti (valószínűleg a next-gen Xbox nyitócímeinek egyikén dolgoznak most is), a Playground Games pedig a Forza Horizon mellett egyre nagyobb eséllyel úgy tűnik, hogy egy új Fable-n dolgozik, és ezért bővítettek egy második stúdióval tavaly.
Spencer szerint a több stúdió minőségibb játékot fog eredményezni: „Elértünk egy olyan szakaszt a first-party-val, hogy a játékok és stúdiók száma […] nyomást helyezett mindenkire, és így nehéz volt egy olyan portfóliót kezelni, ahol lényegében mindenre szükséged volt […] hogy a három évvel korábban megadott időpontot elérd, és [eközben] jó minőséggel tedd azt. A támogatás, amit most kapunk, kaptunk az utóbbi néhány évben, lehetővé tette a first-party-ba való befektetést, és így nyolc új stúdióval bővültünk, ezzel pedig megnyílt a terünk a minőségre való koncentrálásra.”
Úgyhogy az Xbox igencsak bizakodóan néz a jövőbe. Tőlük legalább hallunk információkat, míg a Sony, nos… ők a Death Stranding megjelenési dátumának bejelentése óta igencsak csendben vannak.
Forrás: WCCFTech