Bár nem volt megfelelő rajtja az Anthem játéknak (nem fogyott az elvárásoknak megfelelően), a kiadó kitart a játék mellett.
Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója az Anthemmel kapcsolatban megosztott pár gondolatot a GameDailynek: „Két játékoscsoportot hoztunk össze, akik két eltérő vektoron végezték el ezt az érzelmi értékkalkulációt. Az egyik csoportot a tradicionális BioWare-féle sztorivezérelte tartalom, a másikat az akció-kaland típusú tartalom vezérelte. Kb. a harmincadik, negyvenedik óra környékén igazán össze kellett jönniük, és együtt kellett dolgozniuk a játékban. Ennél az időpontnál mindenki kb. úgy volt, hogy nos, várjunk csak egy percet. Most nem helyes a kalkuláció. Azért nem jó, mert van egy barátom, aki a másik játékoscsoportban található. Ők egy meghatározott módon akarják játszani a játékot. Az volt az ígéret, hogy együtt játszhatunk, és ez nem működött valami jól.” Azaz egyik játékoscsoport sem örült a játék végi tartalmaknak az Anthemben, ami februárban jött még ki PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re. (És ez az érzelmi értékkalkuláció – Wilson igencsak érdekes kifejezésekkel él, nem?)
Ennek ellenére Wilson úgy véli, hogy az Anthem világa van olyan meggyőző, hogy a játékosok több időt is eltöltsenek benne, pláne azért is, mert a cég olyan ígéreteket tett, amiket meg kíván tartani, és emiatt úgy véli, hogy a BioWare idővel eljut oda a játékkal, ahol annak lennie kellett volna, hiszen ezt a fejlesztőcsapat korábban már bebizonyította: „A BioWare csapatai továbbra is minden nap dolgozni fognak, és meghallgatják a régi és új játékosaikat egyaránt, hogy számukra betarthassák azon ígéreteket, amiket tettek. Ezt látod ma az Anthemmel,” tette hozzá Wilson.
Jelenleg az Anthem a Cataclysm névre hallgató endgame (játék végi) részét teszteli PC-n a nyilvános teszt szerveren, úgyhogy ha PC-n megvan a játék, esetleg van egy Origin Access Premier előfizetésünk, úgy ki lehet rögvest próbálni, hogy mivel tervez hamarosan bővíteni a BioWare.
Forrás: VG247