Az Infinity Ward talán emiatt is ment odáig, hogy két ex-Naughty Dogos fejlesztővel is erősítse a csapatot.
A két illető, aki közre fog működni a Call of Duty: Modern Warfare egyjátékos részében (ugyanis idén lesz sztorimód is – tavaly ez kimaradt a Black Ops IIII-ből a Blackout névre hallgató battle royale mód miatt), az nem más mint Taylor Kurosaki (aki az eddigi összes Uncharted-játékon dolgozott), illetve Jacob Minkoff (az Uncharted 3, illetve a The Last of Us vezető tervezője). Kurosaki a narratíva rendezője, míg Minkoff a kampány mód játékmenetért felelős rendezője lesz az idei CoD-ban. A két személy megszólalt a hivatalos PlayStation magazin augusztusi számában, amiből a WCCFTech ollózott ki egy kis részt.
„Mit jelent a Modern Warfare, a modern hadviselés 2019-ben? Azt jelenti, hogy a harc színtere minden eddiginél elmosottabb. Azt jelenti, hogy az ellenfelek nem viselnek egyenruhát. Azt jelenti, hogy a másodlagos kár is része az egyenletnek. Az embereknek a másodperc töredéke alatt kell élet-vagy-halál döntéseket meghozniuk,” mondja Kurosaki. „Ha egy olyan történetet adunk elő, amiben a karakterek megtalálják a határaikat, és azon túlra kerülnek, és úgy érződik, hogy a dolgok morálisan szürkék és ők ezt kényelmetlennek tartják, akkor nekünk azt kell tennünk, hogy a játékosnak is kényelmetlennek kell éreznie magát a játékmenet során. Meg fogjuk kérdőjelezni játékosként a moralitásodat, az erkölcsödet,” tette hozzá Minkoff.
Az Infinity Ward a hitelességre is rágyúrt: „A tengerészettől bejöttek egy páran az irodánkba néhány műanyag játékfegyverrel, és megmutatták, hogy miként teszik tisztává a terepet egy lépcsősoron, vagy azt, hogy miként jutnak be egy ajtón,” mondta Kurosaki.
A hagyományos season passal nem, de cross-play-jel rendelkezni fogó Call of Duty: Modern Warfare október 25-én fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re. Majd meglátjuk, hogy mennyire lesz hatással ránk a játék – nehéz lesz a 2009-es Modern Warfare 2, vagy a 2012-es Spec Ops: The Line szintjét elérni…
Forrás: WCCFTech