A People Can Fly szívesen nekiülne egy Bulletstorm 2-nek. Nem rajtuk múlik ez.
Sebastian Wojciechowski, a People Can Fly vezérigazgatója az Eurogamernek elmondta, hogy bár nyolc éve, hogy kijött a Bulletstorm, ők nem mondanának nemet a második rész fejlesztésére még ennyi idő után sem. „Ahogy láthatod [a Bulletstorm: Full Clip Edition remasterrel és a Nintendo Switch porttal], még mindig mélyen a szívünkben van a Bulletstorm IP. Azt akarjuk, hogy ez az IP (szellemi tulajdon) második életet kapjon. Még nem vagyok biztosak abban, hogy ez mit jelent, de mivel ez a mi IP-nk – és a mi tulajdonunkban is van -, és mivel az IP ismert és rajongókkal is rendelkezik, szeretnénk valamit csinálni ezzel kapcsolatban. Jelenleg nincsen azonnali tervünk arra, hogy visszatérjünk ehhez az IP-hez, látván, hogy most [a Square Enixnek] az Outridersen dolgozunk, de ha hosszabb távon gondolkodunk a People Can Flyról, egyértelműen fantasztikus lenne visszatérni ehhez az IP-hez,” mondja Wojciechowski.
Cliff Bleszinski (aki régebben a Gears of War embere volt, mielőtt a Lawbreakersszel bukott egy nagyot, és azóta már nem akar a játékiparban dolgozni) még 2013-ban kritizálta a Twitteren a Bulletstorm marketingjét. Szerinte „az emberek nem egy menő sci-fi játékot láttak, hanem egy „cs_csf_sz játékot””. Adrian Chmielarz, aki a People Can Fly társalapítója volt (és onnan 2012-ben távozott), pedig azt nyilatkozta, hogy a launch trailert leszámítva minden úgy festette fel a Bulletstormot, hogy súlytalan volt. (Azaz nem volt erős pont a marketingben, és csak a legvégén éreztek rá.)
Tény, a Bulletstormnak volt egy kis sármja (és valahol a káromkodásával is eltért a megszokottól), és nem lenne rossz ötlet, ha a lengyel fejlesztőcsapat 2020 nyarától kezdve (ekkor jön ki ugyanis az Outriders) nekiülne egy Bulletstorm 2-nek, ami talán még inkább szembe menne a trendekkel. Majd meglátjuk – nagy eséllyel lenne rá nem is kicsi kereslet.
Forrás: PCGamer