Josef Fares a barcelonai GameLab rendezvényen három játékról is véleményt alkotott, és kettővel kapcsolatban igazán kritikus volt…
„Személy szerint az év játéka [tavaly] a Spider-Man volt számomra. Ez nem jelenti kötelezően azt, hogy nem szerettem volna a God of War-t. Úgy gondolom, hogy a God of War egy remek játék volt, de én jobban kötődtem a Spider-Manhez valahogy.
Az indok, amiért a God of War, és nem a Red Dead [Redemption 2] nyert – úgy hiszem, hogy azért van, mert a God of War néhány kockázatot bevállalt, ami nagyon menő volt. Cory [Barlog] és a csapata valami lenyűgözőt alkotott. Cory-nak és a csapatnak gratuláció jár, de a Sony-t is megilleti, mert egy jól ismert IP-t vett, és egy teljesen eltérő irányba ment el vele. Ez nagyképűség és kockázatos is egy AAA címmel, de úgy gondolom, hogy igazán megérdemelte a győzelmet. Szerintem ez az ok, hogy miért [nyert]. Amikor a Rockstar megcsinálta a Red Dead [Redemption] 2-t – ez sokféleképpen egy remek játék. Ha engem kérdezel, egy kicsit túlzottan hosszú lett, és a küldetésdizájn is valamelyest túl ismétlődő lett. Kimész, lősz valamire, visszajössz. Szerintem ez az egyik ok, amiért a God of War nyert.
Az általam imádott játékokról annyit, hogy nagyon is érzékeny vagyok a játékmechanikák ismétlődésére. Úgy éreztem, hogy a God of War és a Red Dead [Redemption 2] is egy kicsit túl hosszú volt. Egy rövidebb élményre volt szükségem. Szerintem ezért érdekelt engem jobban egy kicsit a Spider-Man. Főleg a Red Dead [Redemption 2], az kizár engem egy kis idő után. Hosszú volt! Kinek van erre ideje? Mégcsak gyerekeim sincsenek. Elképzelem, hogy ti tudnátok-e ezzel a játékkal játszani…? Ki fejezi be egyáltalán manapság a játékokat?”, mondta Fares.
Tehát A Way Out alkotójának (aki már egy új játékon dolgozik) Pókember lett a kedvence.
Forrás: WCCFTech