Talán lehetetlen küldetésre vállalkozott a Marvel’s Avengers japán kiadója, amikor kitűzte magának a legyőzendő célpontot, de a Square Enix hajthatatlan.
Yosuke Matsuda, a Square Enix vezérigazgatója a Gamesindustrynak elárulta, hogy egy igencsak nagy – és jól fogyó – játékot tűztek ki legyőzendő célpontként a Bosszúállókból készülő játékból, amit a Crystal Dynamics és az Eidos Montreal készít: „A Spider-Man egy nagy cím volt nagy sikerekkel, szóval szeretnénk keményen dolgozni azért, hogy ilyen sikereket érjünk el [a Marvel’s Avengersszel]. Szóval úgy vélem, hogy megnövekedtek [vele kapcsolatban] az elvárásaim. Azt hiszem, hogy nagy célokat kell kitűznöd. Úgy gondoltam, hogy a Spider-Man fantasztikus volt, de nem akarjuk, hogy jobbak legyenek nálunk. Keményen a fejlesztésre koncentrálunk, hogy biztosíthassunk egy új élményt.
A stúdió fő projektje a Crystal Dynamics és az Eidos Montreal segít nekik, de van támogatás a [holland] Nixxestől is, és ők többféleképpen interakcióba lépnek egymással. De amikor egy blockbuster vagy AAA játékról van szó manapság – általánosságban -, azt fogod látni, hogy az erőforrásaid túlzottan korlátozottak, ha mindössze egy stúdióban próbálnál fejleszteni. Emiatt több stúdió működik együtt.
Nem kell egy licenszmegállapodásnak lennie [a játéknak], de ezúttal úgy döntöttünk a Marvellel, hogy egy új Bosszúállók-élményt hozunk létre, ami teljesen eltér a nagyon híres filmuniverzumtól. Ezt jelentős kihívásnak láttuk, és úgy gondoltuk, hogy ha ezt megcsináljuk, olyan élményeket biztosítana, amit később bevethetünk, ha más, új címeken dolgozunk,” mondta Matsuda, aki tehát úgy véli, hogy akár egy franchise is kialakulhat a játékból, ha az megfelelő eladásokkal fog rendelkezni. (Picit magabiztos, ez kétségtelen.)
A Marvel’s Avengers 2020. május 15-én fog PlayStation 4-re, Xbox Onera, Google Stadiára, illetve PC-re megjelenni. Ha nem sikerülne a négy platformon elérni azt, amit a Spider-Man kizárólag a PlayStation 4-en összehozott, az bizony hatalmas kudarc lenne a Square Enixnek! (Sőt, az nagy eséllyel 2020 legnagyobb játékipari vicce lenne… ahogy tavaly a The Quiet Man volt tőlük…)
Forrás: PlayStationLifeStyle