Kérdéses, hogy vajon jó ötlet-e a Take-Twonak (pontosabban egyik alágazatának, a 2K-nek…) pont ezzel a Sumo Digital fejlesztőcsapattal együttműködnie.
Azért mondjuk ezt, mert ez a fejlesztőcsapat dolgozott több éven át az Xbox Onera és Windows 10-re megjelent Crackdown 3-on és, szóval mondjuk úgy, hogy nem volt valami átütő siker. Nos, és ez a stúdió fejleszti elvileg több éve, abszolút csendben a Dead Island 2-t, amiről idáig lényegében semmit nem láttunk. (Ezért is az elvileg szó.)
Tehát, de ettől függetlenül a Sumo Digital bejelentette az alábbit: „Örömmel tölt el bennünket, hogy a 2K-vel együtt dolgozhatunk, és alig várjuk, hogy a megfelelő időpontban részleteket közölhessünk a projektekről,” mondja Gary Dunn, a Sumo Digital egyik vezetője. A közlemény szerint a Sumo Digital sheffieldi stúdiójában, illetve a Red Kite Gamesnél (God of War 3 Remastered [PlayStation 4], Call of Duty: Strike Team [mobil]) készülnek a projektek – utóbbit a cég idén vásárolta fel. Hivatalosan ennyi az információ, de egy kis ügyeskedéssel tovább is lehet menni.
A Sumo Digital állásajánlatai között láthatunk egyet a Sumo Sheffielddel kapcsolatban egy belső nézetes multiplayer akciójátékhoz. Egy technikai rendezőt keresnek, és a hirdetés szerint a Sumo értékelné, ha „belső nézetes akciójátékban, és a játék-mint-szolgáltatás [Games-as-a-Service] modellben tapasztalt” a jelentkező. Szóval a Take-Two itt bepróbálkozik azzal a modellel, amit az Electronic Arts révén az Anthem, vagy a Battlefield V hozott össze a shooter műfajban az utóbbi egy év során. De van még egy másik technikai rendezői poszt, ami élő szolgáltatásos játékokban tapasztalt embereket keres, egy animátori hirdetés belső nézetes tapasztalatot javasol az érdeklődőknek, és a programozói állásajánlatok között multiplayeres játékokban keresnek tapasztalt embereket. Ezek az egyik projekthez köthetőek. A másikról tippelni sem mernénk.
Úgyhogy a Take-Two elkezdett a következő generációra tervezni. Mert legyünk őszinték: a Sumo Digital nem éppen sürgeti a fejlesztést a Dead Island 2 esetében sem, és 2019 derekán mi értelme van már elkezdeni egy feltehetőleg AAA-játék fejlesztését PlayStation 4-re vagy Xbox Onera?
Forrás: PCGamer