Star Wars Jedi: Fallen Order játék rendezője oda van a FromSoftware munkásságáért.
A Star Wars Jedi: Fallen Order egyértelműen az idei ősz egyik leginkább várt játéka, ami ráadásul hosszú évek után először újra egy egyjátékos, történet alapú akció-kaland műfajú Star Wars-játék lesz (ami valljuk be, szokatlan a kiadótól, az Electronic Artstól, akik azóta felvásárolták már a fejlesztőcsapatot, a Respawn Entertainmentet). A szeptemberi EDGE magazinban lesz egy interjú a csapattal, és ebből ollózott ki pár sort a WCCFTech.
„Úgy gondoltuk, hogy ez [mármint a Sekiro: Shadows Die Twice] menő, és egy kicsit megnyugtató annak a tudata, hogy csinálhatsz egy ilyen fajta játékot egy stamina csík nélkül is. Engednek támadni, elgurulni, mindent engednek, mégpedig ingyen – és aztán a mesterséges intelligencia elmondja, hogy a megfelelő dolgot csinálod-e. Ez megerősítette számunkra, hogy nem kell mindenben korlátozni a játékos cselekedeteit; legyen egy kis tevékenységük, és hagyjuk, hogy a mesterséges intelligencia csuklón, vagy esetleg pofán vágja őket. Pozitív volt számunkra tudni azt, hogy van egy játék, ami hasonlít a miénkhez. Nagyon hasonlít,” mondja Jason de Heras, a Star Wars Jedi: Fallen Order vezető harci tervezője.
„A King’s Field óta a FromSoftware nagy rajongója vagyok. A King’s Field II [Európában ’95 végén jött ki PS1-re a Sony kiadásában – a szerk.] az egyik örök kedvenc játékom. De ez nem arról szól, hogy van egy játék, amit szeretsz, majd megpróbálod te magad is létrehozni azt. Inkább arról szól, hogy „mi az, amit megtanulhatunk belőle, ami szórakoztató?””, tette hozzá Stig Asmussen, a játék rendezője.
Látván az Electronic Artsot, nem biztos, hogy olyan hű de nehéz lesz a már az E3-on is LIDL Sekirónak gúnyolt Star Wars Jedi: Fallen Order (mivel mainstream sikert szeretne az EA elérni vele, így nem lehet kegyetlenül nehéz és büntető…), ami november 15-én fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech