Patrice Désilets, az Assassin’s Creed alkotója nagyon sok elképzeléssel, játékötlettel rendelkezik – erről is beszélt a Gamesindustrynak adott interjújában.
Désilets utolsó játéka 2010-ben volt, még a Ubisoftnál. Ez az Assassin’s Creed: Brotherhood volt. Azóta már egy saját stúdiója van, a Panache Digital Games (és itt nem is dolgoznak olyan sokan – mindössze 35 főből áll a stúdió, ami napjainkban nagyon kevés!), ami a Take-Two új indie kiadó ágazatával, a Private Divisionnel közösen dolgozik az Ancestors: The Humankind Odyssey-n, amiben a túlélés lesz a cél. Van egy másik projekt is a fiókban, amit a Ubisofttól Désilets peres úton szerzett vissza: az 1666: Amsterdam is a múltban játszódik majd, ha lehetősége lesz ezen dolgoznia.
„A Panachenek van egy másik IP-je, ami 1666 Amsterdam névre hallgat – ezt egyszer meg fogjuk csinálni. Ez a bennünk levő ördögről szól – mi mind jófiúk vagyunk, de néha nem, és miért van az, hogy ez megtörténik? Ez egy nemzetközi téma, és a mi kultúránkban is ott van az ördögi szimbólum, amit egyszer meg szeretnék támadni, és ezt a játékot a Panache egyszer meg fogja csinálni. De van egy saját ötletportfólióm, és nem mindegyik játszódik a múltban. Egyszer biztosan egy olyan játékot kell alkotnunk, ami a jövőben játszódik, vagy egy fantasy területen… esetleg a valóságban. Van egy olyan játékötletem, ami igazán pontosan arról szól, ami az apámmal történt. Az apám a Haitit 2010-ben sújtó földrengés túlélője, és ennek a történetét egyszer elő szeretném adni.
A csapaton belül az az elfogadott, hogy ha a játék jó, akkor az az ő eredményük, viszont ha sz*r, akkor az az én hibám. Emiatt én hozom meg a döntéseket. A Panache nem demokratikus, de nyílt vagyok a párbeszédre, azt mondván, hogy alkossuk meg a játékot közösen,” mondta Désilets.
Remélhetőleg képes lesz a csapat egyszerre több játékon is dolgozni, de ehhez bővíteniük kell majd. A földrengéses játékötletre kíváncsiak lennénk!
Forrás: GameSpot