A Riot Games a League of Legends révén híres már.
A Riot Games – kiegészülve a Radiant Entertainmenttel – nem éppen egy MOBÁn dolgozik. A Radiant Entertainment korábban a Rising Thunder névre hallgató verekedős játékot fejlesztette, de ez végül törlésre került, és azóta őket a Riot Games felvásárolta. Most Tom Cannon, a Radiant Entertainment elnök-vezérigazgatója az EVO 2019-en a Jump Off élő adás keretein belül bejelentette, hogy új verekedős játékba kezdtek.
„Még 2016-ban, amikor egyesítettük erőinket a Riottal, azt mondtam, hogy egy kis ideig el fogunk tűnni egy lyukban, és képes szeretnék arra lenni, hogy tájékoztathassam az embereket az univerzum talán legrosszabbul őrzött titkáról… ami nem más mint egy verekedős játék fejlesztése a Riotnak. Az ok, amiért a Rising Thunderen dolgoztunk: úgy éreztük, hogy a verekedős játékok megérdemlik, hogy jóval több ember élvezhesse azokat. Amilyen nagyok a [velük kapcsolatos] dolgok, szerintem megvan a potenciál a növekedésükre,” mondta Cannon.
A Riot Games egyik szóvivője az IGN-nek eljuttatott közleményében megerősítette azt, amiről Cannon az EVO-n beszélt: „Tapasztaltuk azt a mély hatást, amivel ez a műfaj rendelkezik, és azt szeretnénk, hogy a verekedős játékok élményét több emberhez is eljuttathassuk. Keményen dolgozunk egy olyan játékon, ami érdemes erre az élénk verekedős játékos közösségre, és bár haladunk [a fejlesztéssel], még hosszú az út addig, míg további részleteket is megoszthassunk.”
Ez tehát igencsak komoly meglepetés – egy MOBÁról ismert csapat vág bele egy verekedős játékba, ami valószínűleg szintén free-to-play lehet, ha a több emberhez való eljutás gondolatából indulunk ki. Azért itt a végén még megemlítjük ezt a Rising Thundert – ez egy Unreal Engine 4-et használó free-to-play verekedős játék volt, ami alpha állapotában 2015-ben jelent meg, és 2016 márciusáig állt fejlesztés alatt. Ekkor vásárolta fel a Riot Games a Radiant Entertainmentet.
Csak nem visszatér az egyszerűbb kezelési modellével a Rising Thunder?
Forrás: Gematsu