A Myth szellemi folytatásaként indult a Halo alkotójának új játéka, a Disintegration

A V1 Interactive első játéka (a Disintegration), amin Marcus Lehto, a Halo alkotója dolgozik, a Bungie valós idejű taktikai játékának, a Mythnek a szellemi folytatásaként kezdte.

„[…] nagyon gyorsan egy igencsak eltérő utat vett fel. Azt akartuk, hogy egy belső nézetes lövöldözős mechanikát építsünk be ebbe az univerzumba, hogy aztán megnézzük, mit tudnánk feltalálni… lényegében olyan játékmenetbeli mechanikáról volt szó, amit senki más nem csinál mostanában,” mondta Lehto az EDGE magazinnak adott interjújában, amiből a WCCFTech idézett pár mondatot. „Megpróbáltuk a lehető legegyszerűbbnek megőrizni a mechanikákat a helyszínekre való irányítás és a meghatározott egységekre való célzás tekintetében. Korlátozni akartuk a mikrokezelés mennyiségét, mert eközben egy shootert kell játszanod,” tette hozzá Lehto. Tehát nem akarták, hogy egyesével, vagy párosával jelölgessük ki az egységeinknek, hogy mit kell csinálniuk.

„Amikor a Private Divisionnek beadtuk a Disintegration játéktervünket, tudtuk, hogy rövidebb hosszú játékot építünk. Azt mondtuk, hogy 4-6 óra lenne [végigvinni]. Most már 13 küldetésünk van, és minimum 10-12 órás kampányunk egy átlagos játékosnak. Jelentős mértékben növekedett a multiplayer is. A játék skálája növekedett, részben azért, mert nem tudtunk más tenni – imádunk dolgozni ezen a játékon -, de eközben megértjük, hogy egy örömmel teli élmény, az általunk elmondani kívánt történet és a multiplayer érdekében a játékosnak elegendő szélességet és mélységet kell biztosítanunk, hogy érdemes legyen [játszani a Disintegrationnel],” tette hozzá Lehto.

A játékban sok ember egy „robotikus karosszériába” menekült egy világszintű fertőző járvány elől, és ebből egy polgárháború robbant ki a normális és az „integrált” emberek között (de a főszereplők az utóbbiak közé tartoznak – egy elszakadt csoport egy meghatározott indokból lázadt fel): „Mindegyik karakter végül is azt akarja, hogy újra ember legyen. Ez a répa, ami az orruk előtt leng a cérnán, de nem biztosak abban, hogy ez a répa létezik-e. Keményen dolgoznak azok, hogy megtalálják szeretteiket, akik talán még életben vannak; meg akarják találni az emberiség maradványait, hogy ezt megmenthessék. Ők nem egy ilyen szorosan egymásba kötött csapat, mint az amerikai tengerészek. Ők újságírók, tanárok, fémmegművelők és rendőrök. Eltérő céljaik és kulturális hagyatékuk van. Nem nagyon jönnek ki egymással, de ők túlélők, és azért vannak odakinn, hogy segítsenek a harcban,” mondta még Lehto.

A Disintegrationnek megjelenési dátuma még nincs.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu