A Death Stranding egy nagy, nyílt világú nyugati utazás lesz az Egyesült Államokban.
„Miután tapasztalatot szerzel egy nyílt világú akciójátékkal, nem tudsz csak úgy visszamenni más dolgokhoz. Ezt gondoltam – az interakció miatt. Természetesen máshogy is lehet játékokat készíteni; például egy lineáris játékot, de nem tudok visszamenni azok az élmények után, hogy tapasztaltam egy nagy méretű világot egy játékban. A probléma itt a technológia. Persze, technikailag nehéz egy nyílt világot létrehozni. A játékosnak a lehető legnagyobb szabadsága van egy nyílt világban, emiatt nem nagyon lehetsz teljesen biztos abban, hogy mit is fog ő csinálni. Ebben a kontextusban a történetmesélés egy nyílt világban a legnagyobb kihívás – mivel minél több és nagyobb a szabadság, így ez azt jelenti, hogy néha a történet valamelyest útban tud lenni.
Így a [Metal Gear Solid V: The] Phantom Painben elkezdtem valamelyest kísérletezni úgy, hogy lineárisként kezdtem [a játékot]. Aztán amint megnyílik a világ, a történet eltér egy irányba. Néhány rajongóm nem volt boldog, mert a történet lényegében háttérbe szorult, de ez igenis tudatosan lett így kivitelezve. Ez volt a legnagyobb kihívás és akadály egyaránt: ez egy nyílt világ, de eközben nem akartuk a történet fontosságát redukálni, hogy a rajongók ne csalódjanak [a Death Strandingben],” mondta Kojima a német 4playersnek, amit a ResetEra fórumon ) lefordítottak angol nyelvre, mi pedig magyarra.
Tény: egy nyílt világú játékban egyszerűen nem tudunk állandóan a sztori környékén maradni, mert valami eltereli a figyelmünket, amíg a történet áll, hogy az azt előregördítő küldetésig bevárjon minket. Kérdéses lesz látni, hogy ez miként fog működni a Death Strandingben, és hamarosan megtudjuk ezt, ugyanis a játék november 8-án fog megjelenni PlayStation 4-re, majd később a PC-n is felbukkanhat Hideo Kojima játéka, mivel a Death Stranding dobozképén még nagyítóval sem találjuk az exkluzivitást jelentő Only On PlayStation feliratot…
Forrás: DualShockers