További részletek a Yakuza: Like a Dragon harci rendszeréről

A legújabb SEGA-Nama közvetítés során Toshihiro Nagoshi, a Yakuza-sorozat általános rendezője új részleteket is elárult a Yakuza: Like a Dragon átalakított, körökre osztott harci rendszeréről.

„Mivel idáig mindig is akcióra törekedtünk [játékmenetileg], ha megint ezt csináltuk volna azzal a rendszerrel, igazán nehéz lett volna valami olyasmivel előrukkolni, ami túlszárnyalta volna az eddigi munkánkat. Valami újat és frisset szerettünk volna csinálni. A kezelőfelület még fejlesztés alatt áll, így annak kinézete még jelentősen változni fog. A harc tempója nem ugyanolyan mint eddig, mivel többféle parancsot választasz ki, majd megnézed a harcot, hogy miként bontakozik ki a cselekedeteid révén… igazán közel van ahhoz az érzéshez, amikor végtelenül nézed több ember között a csatát. A hozzászokáshoz kelleni fog egy kis idő, de vannak azért trükkök, amiket ha elsajátítasz, akkor ugyanazokkal a szokásokkal játszhatsz mint egy akciójáték során. Ha olyasmit képzelsz el mint egy régi, parancskiadós RPG-ben, akkor tévedsz – ez teljesen eltérő lesz. Nem vagyunk oda a lassú tempóért – nem az a célunk ezzel. Lesz egy automatikus harci funkció is; a mesterséges intelligencia eléggé okos.

Vannak őrült fejlemények, amiket megtehetünk – ezek túl fognak jutni a Heat mozdulatok korlátain, és ez azért valósulhat meg, mert egy RPG-t csinálunk. Bár megfontoltuk, hogy az akció és a parancsok hibridjét megvalósítsuk, ez ugyanolyan lenne mintha két játékot fejlesztenénk, és erre egyszerűen nem volt elegendő időnk. Van egy akciószerű elem, ahol – egy parancs kiválasztása után – egy befejező támadást csinálhatsz extra gombok lenyomásával. Ha egy csapattag közel van egy ellenfélhez akkor, amikor támadsz, ő is csatlakozni fog hozzád. Ha nem tudnád, hogy mi volt ez [mármint a Yakuza 7], azt hinnéd, hogy egy akciójátékkal játszol!”, mondja Nagoshi.

A csaták ott kezdődnek, ahol állunk, így akár a forgalom is közrejátszhat bennük, és ettől függően előnyből is kezdhetünk. A körök sorrendje a karakterek statjain alapulnak, így közbeléphet egy ellenfél is egy támadásunk során. Akár egy biciklit is hozzájuk vághatunk a karakterünk tulajonságaitól függően, és akár olyan mozdulataink is lehetnek, ahol ismételten nyomkodnunk kell majd egy gombot. Ezeket Masayoshi Yokoyama, a Yakuza 7 fő producere mondta Twitteren.

A Yakuza: Like a Dragon megjelenése valamikor 2020 során lesz esedékes PlayStation 4-en. A japán rajt január 16-án lesz, úgyhogy a lokalizáció tempóján múlik, hogy mikor kapja meg a nyugat a hetes számú Yakuzát (ugyanis ez a játék az!).

Forrás: Gematsu, Gematsu

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu