J. Allen Brack, a Blizzard elnöke megerősítette, hogy a csapat továbbra is a PC-t tekinti első számú platformként.
„Szerintem az, amit gyengén csináltunk a Diablo: Immortal bejelentésekor, az a szövegkörnyezet volt, amit a jövőről, a jövőbeli játékról és a mobilról gondoltunk. És azt gondolom, hogy a leginkább odaveszett dolog az volt, hogy nem fejeztük ki kellően erősen, hogy PC-s fejlesztők vagyunk, és utána nézzük meg a többi platformot, amiről azt hisszük, hogy azok remekek, és hogy képesek-e támogatni a játékmenetbeli élményeket, amik rezonálnak azon játéktípusokkal és értékekkel, és amiket szeretnénk a világba hozni. És a példa erre az, hogy volt egy kis negatív visszhang arra, amikor [bejelentettük, hogy] konzolokra is meg fog jelenni a Diablo III.
Lehetnek Blizzardos értékeink a monetizáció körül. Nem végeztünk jó munkát abban a tekintetben, hogy megerősítsük a fő rajongói táborunknak, hogy nem hagyjuk el a PC-t a mobilokért és a konzolokért. Nem nehéz megérteni azt a rajongói reakciót, hogy „Blizzard-rajongó vagyok. Csak csináljatok PC-s játékokat mint eddig. Az boldoggá tenne engem” – de ha a világról és a játékokról gondolkodsz, nehéz elképzelni azt, hogy egy fő PC-s Blizzard-rajongó nem kísérletezett konzolos vagy mobilos platformokkal a karrierjük vagy inkább az életük során. Ha főképp PC-n játszol, akkor van számos mobilos játék, aminek nincs jó reputációja. Láttuk ezeket, játszottnk velük. Olyanokkal is, amikről úgy érezzük, kizsákmányoló monetizációval rendelkezik, nem annyira szórakoztatóak, mint amennyire azt elképzeltük, és ezzel semmi rossz nincs, de nehéz [az embereknek] látni azt, ahogy a Blizzard továbbra is Blizzard azon a platformon,” mondta Brack a GameSpotnak adott interjújában.
Tény: eléggé rossz fogadtatása volt a Diablo: Immortalnak. Talán az idei BlizzConon örömteli pillanatokban lehet a csapatnak része, ha esetleg hivatalosan is bejelentenék a Diablo 4-et, mert az is egy nyílt titok a játékiparon belül.
Forrás: PCGamer