Az adatbányászat nagy sikerrel járt: egy halom pálya és játékmód kerülhet az Infinity Ward Call of Duty: Modern Warfare játékába.
A Call of Duty: Modern Warfare fájljai is ki lettek belezve, és a Redditen olvasható a kutatás eredménye. Ez most nem elírás: 38 (harmincnyolc!) új pálya, illetve 23 (huszonhárom!) játékmód érkezhet a multiplayerbe, ami eléggé merész. A hagyományos 6v6, az új 2v2 Gunfight, illetve a 32v32 Ground War módok is kapnak a jóból, és több régebbi Call of Duty játékból is visszatérhetnek pályák. Na nézzük, hogy melyik játékmód mit kaphat (zárójelben a fájlnevek).
Gunfight: Cage (mp_m_cage), Cargo (mp_m_cargo), Hook (mp_m_hook), Exclusion Zone (mp_m_exclusion), Shoot House (mp_m_speed). 6v6 és 10v10: Aniyah Tac (mp_aniyah_tac), Crash (mp_crash2), Dam (mp_dam), Krovnik Farmland (mp_farms2), Gulag (mp_gulag), Hospital (mp_hospital), Layover (mp_layover), Lowline (mp_lowline), Lumber (mp_lumber), Malyshev (mp_malyshev), Milbase (mp_millbase), Oasis (mp_oasis), Port (mp_port2), Prison (mp_prison), Rivne (mp_rivne), Shipment (mp_shipment), Shipmight (Day) (mp_shipment_am), Shipment (Night) (mp_shipment_pm), Slums (mp_slums), Stadium (mp_stadium), Sub Base (mp_subbase_lm), Super (mp_super), Urzikstan (mp_syrkistan), Torez (mp_torez), Transit (mp_transit), TV Station (mp_tvstation), Faridah (mp_faridah), névvel nem rendelkező pálya, Rust (mp_rust), Takedown (mp_takedown), illetve Borderline (mp_borderline). Ground War: Smetna Farms (mp_farms2_gw). Egyéb: Gun Course (mp_t_gun_course) és Marksman Range (mp_t_sn_reflex) (talán a célzásunk javítására edzésképp?). Egy pár ebből ismerős lehet a veteránoknak.
Aztán a játékmódokból is van nem kevés – ezeket a CharlieIntel fedte fel: Showdown (gametype_showdown), Onslaught (gametype_onslaught), Incursion (gametype_incursion), Fireteam (+ Hardcore) (gametype_fireteam). Breach (gametype_breach), Arms Race (+ Hardcore) (gametype_arm). A további módoknak jellemzése is van, ezeket is fordítjuk: Team Juggernaut (gametype_tjugg): Mindegyik csapatnak van egy Juggernautja. A Juggernautok kidöntése több pontot ad, és aki hamarabb eléri a ponthatárt, nyer. Reinforce (gametype_siege): Foglald el a pontokat a térképen a csapattársaid felélesztése érdekében. Az összes pont elfoglalása megnyeri a kört. Rupture (gametype_rugby): Vedd át az irányítást egy erős Juggernaut felett, és juss el az ellenség bázisához, hogy nyerhess. One in the Chamber (gametype_oic): Szerezz lőszert az ellenfelek kiiktatásából. A legnagyobb pontszám nyer. Invasion (+ Hardcore) (gametype_blitz): Juttasd el a csapatod zászlaját az ellenséges csapat bázisához. (Tehát lényegében egy fordított Capture The Flag?) Infected (gametype_infect): A kiiktatott túlélők fertőzöttek lesznek. Fertőzz meg mindenkit, vagy éld túl a játékot, hogy nyerj. High Value Target (gametype_hvt): Az ellenséges csapat tagjainak kiiktatásával szerzel pontokat. A nagy értékű ellenfelek legyőzésével visszaszerezheted a pontokat. Gun Game (gametype_gun): Légy az első játékos, aki az összes felajánlott (és valószínűleg véletlenszerű, erről korábban volt talán szó) fegyverrel legalább egyszer megöl valakit. Grind (gametype_grind): Szerezd meg a dögcédulákat, és juttasd el a célponthoz, hogy pontot szerezhess a csapatodnak. Drop Zone (gametype_dropzone): Tartsd uralom alatt a körletet, hogy pontokat és drónos csomagokat szerezhess. Demolition (gametype_demo): A csapatok váltakozva támadnak és védekeznek két bombás területen. Mind a kettőt el kell pusztítania a támadó csapatnak. Defender (gametype_tdef): Szerezd meg a drónt, majd őrizd meg az adatfeltöltésig, hogy pontokat szerezhess a csapatodnak. Search and Rescue (gametype_sr): A csapatok váltakozva támadnak és védekeznek egy célponttal kapcsolatban. Szerezd meg a dögcédulákat, hogy engedélyezd (vagy megtiltsd) a respawnolást. Capture the Flag (gametype_ctf): Szerezd meg az ellenséges csapat zászlaját, majd juttasd el azt a bázisodra. Fire Mission (+ Hardcore) (gametype_btm): Győzd le az ellenfeleket, foglald el a főhadiszállásokat, majd menekítsd ki a VIP személyeket a pontszerzésért. Assault (gametype_assault): A támadók megtámadják a bomba területét, a védekezők pedig megvédik azt. All or Nothing (gametype_aon): Egy egyedi pisztollyal, egy eldobható késsel, és töltények nélkül spawnolsz. Az extra perkeket a gyilkosságokkal szerzed meg, de ha meghalsz, mindent elvesztesz.
Eléggé jónak hangzik, de gyakorlatban még látni kell, hogy milyen időszakonként bővíti az Infinity Ward a játékot…
Forrás: WCCFTech
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!