Nagy kreatív kockázat áll a Baldur’s Gate 3 mögött

A Baldur’s Gate 3-at fejlesztő Larian Studios vezérigazgatója, Swen Vincke arról beszélt, hogy közel húsz évvel a Baldur’s Gate II: Shadows of Amn után nagy kockázatot vállaltak a folytatás fejlesztésével (eredetileg a BioWare állt a sorozat mögött, úgyhogy itt is azért van változás).

„Arról szól, hogy miként adjuk elő a könyveket, a szabályzat rendszereit, az érzést, amikor egy asztalnál állsz egy videojátékkal, és arról, hogy miként csináljuk mindezt anélkül, hogy elidegenítenénk azokat, akik soha az életükben nem játszottak D&D-t [Dungeons & Dragons – a szerk.]. Ezeket összekeverve úgy érzem, hogy megtaláltuk [az egyensúlyt]. Nektek kell majd döntenetek róla [hogy milyen munkát végeztünk]. Nem tudsz játékot készíteni anélkül, hogy kreatív kockázatokat vállalnál. Persze, tudsz, de akkor csak ugyanazt a játékot hozod össze. Sok kreatív kockázatot vállaltunk. Úgy gondolom, hogy jóval többet, mint amennyit az emberek elvárnak, ha megfontoljuk, hogy mennyi pénzt vágunk hozzá [a fejlesztés alatt],” mondta a Larian Studios vezérigazgatója a GameInformernek adott interjújában.

A Larian mostanában azért egy korrekt CRPG-t is összehozott, ugyanis a Divinity: Original Sin II-vel remekeltek. Remélhetőleg a Baldur’s Gate 3 esetében is hozzák a formájukat – erről csak annyit tudni, hogy PC-re, illetve Google Stadiára készül. (Vincke az utóbbinak amúgy rajongója.) A belga fejlesztők a játék készítése mellett sem tétlenkednek. Bejelentették a Twitteren ugyanis, hogy már az ötödik stúdiójuk is megnyitásra került. Az eddigi Gent, Dublin, Quebec City és Szentpétervár mellett ugyanis már Kuala Lumpurban is megtalálhatóak, így róluk elmondható, hogy igencsak nemzetközi csapatról beszélhetünk, mivel lefedik Európát, Észak-Amerikát és Ázsiát is.

Arról pedig, hogy mennyire képesek a fejlesztők a D&D élményét átültetni a Baldur’s Gate 3-ba, valószínűleg még pár évig nem lesz lehetőségünk véleményt alkotni, így pedig nem zárható ki az sem, hogy a játék a PlayStation 5-ön és az Xbox Project Scarletten is felütheti a fejét pár év múlva.

Forrás: WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu