A 343 Industries technológiailag egy kicsit trükközni fog a Halo: Reach PC-s portjával, ami ezen a platformon az első játék lesz a Halo: The Master Chief Collection kínálatából.
Nemrég Tyler „Postums” Davis a 343 Industriestól elismerte, hogy a csapat nem éppen boldog a frame rate iránt – nem tetszik számukra az, hogy 60 FPS-re van kötve az egész. „A jelenlegi próbarepülésben [így nevezik a bétatesztelést… – a szerk.] képesek voltunk tovább tesztelni a kísérletező implementációnkat, és a funkció nem éri el a minőségi elvárásainkat… jelenleg vizsgáljuk, és azon dolgozunk, hogy alapvetően jobb lehessen. Amikor megoldásunk születik [a frame rate-re], ami megüti a minőségi szintünket, először kipróbáljuk a közösséggel, mielőtt szélesebb körben is bemutatásra kerülhet az,” írta Davis.
Azóta egy új poszt is begurult, amiben még mindig nem valami boldog a stúdió a kísérleti, változó frame rate-es megoldással, de a Halo: Reach végül ezzel fog megjelenni: „Az utolsó PC-s repülésünk során képesek voltunk tovább kísérletezni a változó frame rate (VFR) implementálásával, és ez a funkció nem teljesíti a minőségi elvárásainkat. Mindig is tudtuk, hogy néhány funkció egy kicsit problémás lesz a játékok kora miatt (ebben az esetben kilenc év), mivel azok úgy lettek megtervezve, hogy 30 FPS-sel fussanak egy fixált platformon (az Xbox 360-on). A PC-s Halo: Reach számára létrehozott VFR felépítési módja több negatív mellékhatást okozott, többek között megnövelt egér input delay-t (ennek az ellenkezőjének kellene bekövetkeznie), és instabilitást. A csapat keményen dolgozott azon, hogy alapvető javítások jöhessenek létre, és ezek ígéretes eredményeket mutatnak a Ring 1/2-es repülések során.
Tudjuk, hogy a VFR nagyon fontos funkció a közösség számára, és némi új finomhangolással is, de a megjelenéskor ott lesz. A nemrég véghez vitt fejlesztésekre beérkezett pozitív feedback alapján azt akartuk, hogy a játékosok a megjelenés napján használhassák a kísérleti VFR opciót. Alig várjuk a feedbacket, és ezt szúrós szemmel figyelni fogjuk a megjelenés után is,” írja a poszt.
A Halo: Reach december 3-án indul el PC-n.
Forrás: WCCFTech
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!