Fallout 76 – Pete Hines, a Bethesda kommunikációs, marketinges vezetője szerint bár a játék nem lett akkora siker, nem kellene elítélnünk őket azért, mert próbáltak valami mást, újat is készíteni.
A Bethesda Game Studios első multiplayeres játéka lett a Fallout 76 (a The Elder Scrolls Online-t nem ők csinálták, hanem a Zenimax Online!), és a Creation engine (amit a BGS két következő játéka, a Starfield és a The Elder Scrolls VI is használni fog) nem nagyon klappolt ehhez az elképzeléshez. Erről a játékról beszélt hosszasan Hines a We Have Cool Friends videójában.
Hines azt mondja, hogy a stúdió tudta: nagy kockázatot vállalnak a multiplayeres kanyarral – nem akartak egy-két évente egyjátékos Fallout és The Elder Scrolls játékokat alkotni. Viszont a kudarcok ellenére is tanultak a hibákból, mert így tudják, hogy mi nem ment jól, és a következő kísérletezés során nem fognak ugyanabba a zsákutcákba futni. A Fallout 76 mellett nem véletlenül jelentették be a Starfieldet (és a The Elder Scrolls VI-ot), hogy emlékeztessék a játékosokat: egyjátékos, nagyobb játékokon is dolgoznak, nem csak egy multiplayeres, megosztott élményen, ami kb. azért valósult meg, mert sok TES/Fallout-játékos felhozta ezt a témát. Ki akartak valami online-t próbálni, hogy lássák, ez miként menne nekik. A későbbiekben így már lesz tapasztalatuk (úgyhogy felkészülhetünk még egy ilyen játékra…).
Enélkül a Bethesda Game Studiost kb. beskatulyázták volna (ahogy a Respawnt is, akik nem akarják, hogy csak az FPS-eik miatt legyenek ismertek, és ezért kezdtek ők is más műfajokkal próbálkozni – erről írtunk is) a műfajában. Hines példaként a Guerrilla Gameset hozta fel, akik a Killzone-ok után a Horizon Zero Dawnnal csináltak valami jelentősen újat. És pont ez Hines egyik kedvenc játéka az utóbbi öt évből. Hines 2016-ban pedig olyat mondott a Bethesda Game Studiosról, hogy ők nem egy étel/italautomata, ami örökre arra van kötelezve, hogy egyjátékos Fallout és The Elder Scrolls-játékokat készítsen/adjon ki.
Hines elismert pár hibát a Fallout 76-ról – például a rövid, korlátozott béta időszakot. Az ingyenes Wastelanders frissítéssel (amivel visszahozzák az emberi NPC-ket és párbeszédeiket – ezt a közösségük kérte…) viszont a Bethesda „egy tonna” PC-s játékossal kipróbáltatta az ingyenes kiegészítőt (ami amúgy április 7-én érkezik), hogy a lehető legjobb minőségben legyen a rajt pillanatában.
Forrás: WCCFTech
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!