Diablo III: eredetileg jóval sötétebb stílust képviselt

Nem véletlenül telt el több mint egy évtized a Diablo II és a Diablo III megjelenése között.

Amikor megjelent végül a Diablo III, az egyik kritika az irányába az volt, hogy túl világos és színes volt a franchise előző részeihez képest, mivel az első két játék sötétebb hangulatot és tónust képviselt. És most kiderült, hogy eredetileg a Blizzard sem így tervezte.

A PureDiablo weboldalán több képeket is láthatunk a Diablo III eredeti, korai állapotából. Ezekből könnyen láthatjuk, hogy a Diablo II-höz hasonló volt a látványvilág és a stílus. És ezek nem valami kamu, Photoshoppolt képek, ugyanis Oscar Cuestától származnak. Ő pedig a Blizzard Northnál dolgozott művészként, és pont ez a stúdió volt a Diablo eredeti alkotója. (Csak aztán 2005-ben bezárták ezt a stúdiót.) Cuesta szerint a modellek polygonszáma eléggé alacsony volt, és csak alap színtérképeket használtak. Persze, a képek egy befejezetlen játékot mutatnak, de ezekből is teljesen bátran kijelenthetjük, hogy a Diablo III eredeti elképzelése is megmaradt volna a kaptafánál, és tényleg olyan stílust mutatott volna, ami a hardcore rajongóknak kedvezett volna. Sötét, gótikus, visszafogott. A lenti képeken talán jól megfigyelhetjük.

A Blizzard pedig azért tanult a leckéből. A BlizzConon bejelentett Diablo IV ugyanis vissza fog térni ehhez a komolyabb sötétséghez, amit az első két játékban talán már megszokhattunk. Persze még nem nagyon láttuk működés közben az új játékot, és valószínűleg novemberig nem is fogjuk, ugyanis akkor jön az idei BlizzCon. Igaz, kérdéses, hogy milyen formátumban – a koronavírus miatt a Blizzard már most a digitális változatban gondolkodik (erről írtunk is régebben).

És valószínűleg next-gen verzió is lesz a négyes Diablo-ból. Kizárt, hogy a PlayStation 5-öt és az Xbox Series X-et kihagyják. Oltári nagy hiba lenne. Igaz, Luis Barriga, a játék rendezője a bejelentéskor mondta, hogy nem fog egyhamar megjelenni, még a Blizzard tempóját figyelembe véve sem…

Forrás: PCGamer

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu