A HITMAN 3 óriási technológiai ugrás lesz a fejlesztők szerint

A fejlesztőcsapat elmondása szerint a HITMAN 3 fejlődését a PlayStation 5 ereje hajtotta.

A HITMAN 3-at múlt hónapban jelentette be a fejlesztő IO Interactive, s 2021 januárjában várható PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X-re.

 

Még nem tudjuk pontosan, hogy milyen fejlesztések kaptak helyet ebben a harmadik és egyben trilógiazáró utolsó részben, de a játék rendezője, Mattias Engström mesélt egy picit a PlayStation Official Magazine-nak (178-as szám, 2020 szeptembere) a játék PlayStation 5-ös fejlesztéseiről, kiemelve a villámgyors töltésidőket, melyek segítik a játékban az egyébként is hangsúlyos kísérletezést.

 

„A HITMAN 3 újabb hatalmas lépcsőfok a fejlődés útján, melyet a PlayStation 5 ereje hajtott. Egy elképesztően komplex játékot alkottunk, amelyben több alrendszer is fut párhuzamosan, amelyek folyamatosan hatnak is egymásra, szóval a nagyobb erő több lehetőséget biztosított számunkra, és lehetőséget adott rá, hogy minél több dolgot megvalósítsunk.”

 

„A HITMAN a kísérletezés játéka. Egy hatalmas sandbox homokozóba invitáljuk játékosainkat, ahol is mindenfélével kísérletezhetnek. Emiatt is fontos a mentés/betöltés ebben a játékban, mert bátorít új dolgok kipróbálására. A villámgyors töltésidők melyeket a PS5 tud a HITMAN trilógia tökéletes otthonává teszik, itt aztán nagyobb súlyt kap a kísérletezés, mint valaha.”

 

Ugyanakkor nem úgy tűnik, hogy lesz ray-tracing visszatükröződés, derült ki később, amikor Engström a fejlesztésekről beszélt, megemlítve a tükröződést is.

 

„Nagyon óvatosan választottuk ki a HITMAN 3 helyszíneit, fontos volt hogy mikor újabb utazásra visznek, tematikailag is illeszkedjenek ahhoz, ahol éppen a történetben tartasz. Távol akarok maradni a spoilerektől, de lesznek itt helyszínek, melyek rendkívül emlékezetesek lesznek, ez pedig nagyon nagy részt a környezetért és fényekért felelős művészek munkájának köszönhető.”

 

„Különösen a visszaverődéseket járattuk csúcsra a HITMAN 3-ban. Ezeket a fejlesztéseket egyébként az egész trilógiához hozzáadjuk majd. Valamelyik nap Dag, a techért felelős művészünk előtte-utána képeket mutatott a párizsi divat showról, a minőségbeli különbség pedig döbbenetes volt számomra.”

 

Majd meglátjuk, hogy van-e bármilyen ray-tracing support a HITMAN 3-ban mikor is jövő év elején megjelenik…

Forrás: WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Praesagus is a Role-Playing enthusiast and a huge fan of most story-driven games. He's also a diehard fan of everything related to Star Wars, Star Trek, or Fallout and likes to divide his free time between his beloved girlfriend and the retro games he loves so much.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu