A fejlesztőcsapat elmondása szerint a HITMAN 3 fejlődését a PlayStation 5 ereje hajtotta.
A HITMAN 3-at múlt hónapban jelentette be a fejlesztő IO Interactive, s 2021 januárjában várható PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X-re.
Még nem tudjuk pontosan, hogy milyen fejlesztések kaptak helyet ebben a harmadik és egyben trilógiazáró utolsó részben, de a játék rendezője, Mattias Engström mesélt egy picit a PlayStation Official Magazine-nak (178-as szám, 2020 szeptembere) a játék PlayStation 5-ös fejlesztéseiről, kiemelve a villámgyors töltésidőket, melyek segítik a játékban az egyébként is hangsúlyos kísérletezést.
„A HITMAN 3 újabb hatalmas lépcsőfok a fejlődés útján, melyet a PlayStation 5 ereje hajtott. Egy elképesztően komplex játékot alkottunk, amelyben több alrendszer is fut párhuzamosan, amelyek folyamatosan hatnak is egymásra, szóval a nagyobb erő több lehetőséget biztosított számunkra, és lehetőséget adott rá, hogy minél több dolgot megvalósítsunk.”
„A HITMAN a kísérletezés játéka. Egy hatalmas sandbox homokozóba invitáljuk játékosainkat, ahol is mindenfélével kísérletezhetnek. Emiatt is fontos a mentés/betöltés ebben a játékban, mert bátorít új dolgok kipróbálására. A villámgyors töltésidők melyeket a PS5 tud a HITMAN trilógia tökéletes otthonává teszik, itt aztán nagyobb súlyt kap a kísérletezés, mint valaha.”
Ugyanakkor nem úgy tűnik, hogy lesz ray-tracing visszatükröződés, derült ki később, amikor Engström a fejlesztésekről beszélt, megemlítve a tükröződést is.
„Nagyon óvatosan választottuk ki a HITMAN 3 helyszíneit, fontos volt hogy mikor újabb utazásra visznek, tematikailag is illeszkedjenek ahhoz, ahol éppen a történetben tartasz. Távol akarok maradni a spoilerektől, de lesznek itt helyszínek, melyek rendkívül emlékezetesek lesznek, ez pedig nagyon nagy részt a környezetért és fényekért felelős művészek munkájának köszönhető.”
„Különösen a visszaverődéseket járattuk csúcsra a HITMAN 3-ban. Ezeket a fejlesztéseket egyébként az egész trilógiához hozzáadjuk majd. Valamelyik nap Dag, a techért felelős művészünk előtte-utána képeket mutatott a párizsi divat showról, a minőségbeli különbség pedig döbbenetes volt számomra.”
Majd meglátjuk, hogy van-e bármilyen ray-tracing support a HITMAN 3-ban mikor is jövő év elején megjelenik…
Forrás: WCCFTech
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!