Menu

A Human Head Studios és a Bethesda szabotálta a Rune II-t?

Eddig is zajlott egy per a Ragnarok Game LLC (a kiadó) és a Human Head Studios (a fejlesztőcsapat akkori neve) között, de most már a Bethesdát is bevonták az ügybe.

Szóval az történt, hogy a Human Head Studios (Rune, Prey 2006, Brink… és a The Quiet Man) 2019-ben összehozta a Ragnaroknak a Rune II-t, aminek kiadása után nem sokkal a Zenimax felvásárolta őket, és a stúdió át is nevezte magát Roundhouse Studios-szá. A Ragnarok keresetében most már a Human Head alapítói mellett a Roundhouse-ot, a Bethesdát és a Zenimaxot is megnevezte alperesként.

A dokumentum szerint a Rune II megjelenése előtti hónapokban és hetek során a Human Head a Zenimax-szal közösen azon dolgozott, hogy szabotálja a játék megjelenését. 2019. november 4-én alakította át a Human Headet (Roundhouse), amivel az előző név minden assetjét és alkalmazottját átvitte az új név alá, és így az „emberi fej” üres maradt, ám a Ragnarok szerint összevonás történt, és a Zenimax minden, a Human Headhez köthető elem felett átvette a hatalmat. November 4-e és 13-a között (a Rune II 12-én jött ki!) a Human Head vezetői így a Bethesdát birtokló Zenimax alkalmazottai voltak.

Ők pedig a Ragnarok szerint ügynökként a Zenimax akaratát hajtották végre régi munkakörükben, és erről teljes tudomásuk volt, így a kiadó azt állítja, hogy a Zenimax az új alkalmazottain keresztül a Human Headdel dolgozott azon, hogy meggátolják a Rune II sikeres megjelenését, és így a Bethesda is kárt okozott. A játék assetjeit (pl. textúrák, hangfájlok, programkód) a Human Head vezetősége nem adta át, így pedig a Ragnaork nem tudta megakadályozni a Rune II elszabotált megjelenését.

A Rune II E3-as megjelenése során a játék gyenge teljesítményt mutatott fel, és az influenszerek teljesítménye gyenge volt – ezekre hivatkozva lecserélték a játék közösségi menedzserét. A Ragnarok pedig a Human Head fejlesztési késéseire, illetve a Rune II nyilvánosságra még nem készen álló állapotára hivatkozva egy marketinges cég felbérlésén és a kreatív technikákon gondolkodott, hogy valamiféle hype-ot generáljon a játék körül. Csakhogy a Rune II 23. mérföldkövének elérése előtt Matt Candler még bizakodóan nyilatkozott arról, hogy raidek, aszimmetrikus PvP elemek, bázisépítés közben támadás is bejuthatott volna a játékba, ha a Human Head Studios folytatta volna a fejlesztést.

A WCCFTech egyik kommentelője pedig hozzátette, hogy a Steam-felhasználók voltak a bétatesztelők, de aztán a csapat lelécelt az Epic Games Store-ra. Mindenesetre az egész ügy még nem valami tiszta, de ezek alapján úgy tűnik, hogy mindenki sáros az ügyben. És az, hogy a Microsoft felvásárolta a Zenimaxot, így a Roundhouse Studios is a redmondiak alá tartozik, még tovább bonyolíthatja az ügyet… de azért 100 millió dollár követelése merész.

Forrás: WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu