A Sony Interactive Entertainment elnök-vezérigazgatója a The Last of Us Part II-t körülvevő negatív hangokra is reagált.
Ryant a GQ Magazine Egyesült Királyságnak szánt verziója interjúvolta meg. Itt kihangsúlyozta, hogy a Ghost of Tsushima váratlanul hatalmas sikerének örül, mert az elvárásokat messze túlteljesítette a Sucker Punch új játéka (ami már co-op multiplayerrel is rendelkezik – a Ghost of Tsushima: Legendsről korábban már részletesen beszámoltunk). A csapat az előző konzolgeneráció elején az InFAMOUS: Second Sont csinálta, majd utána belsős kutatási-fejlesztési (R&D – research and development) munkálatokat végzett, hogy aztán a feudális Japánból valósítson meg egy játékot annak ellenére, hogy egy nyugati parti amerikai stúdióról beszélhetünk.
Ryan szerint a Sony vezetősége emiatt egy kicsit szkeptikus volt, mert más, japán fejlesztők már csináltak hasonlót (ha belegondolunk, a Team Ninja és a Nioh példája is ilyen, igaz, az párszáz évvel később játszódik!), de kitartottak az elképzelésük mellett, és így mondhatni szintet léptek a Sony Interactive Entertainment stúdiói között, és ezért a PlayStation-főnöke mintapéldának nevezi a Sucker Punchot az organikus növekedés tekintetében – a csapat a generáció alatt nagyot növekedett. (Ezért nem is csoda, hogy a Ghost of Tsushima hét The Game Awardsos jelölést kapott, és már több mint öt millió példányban kelt el.)
Ryan a The Last of Us Part II-t körülvevő negatív kommentekre is reagált. Tavaly találkozott Neil Druckmannal (rendező, fő társíró…), és gratulált a művészetéért és a történetmeséléséért – szerint egyiküket sem kellene, hogy zavarja a kritikus hangok, mert úgy véli, hogy Druckmann tudja: remek művész, mert olyan témákat is felkarolt, amiket felnőtt hangnemben eddig egyetlen videójáték sem dolgozott fel, és ezt Ryan kiváló eredménynek kezeli. Ezért büszke arra, hogy a PlayStation egy olyan platform, ahol ez megtörténhetett – a többi ilyen kritikát meg figyelmen kívül kell hagyni, és tovább kell menni, mondja Ryan.
Ryan még arról is beszélt, hogy sokoldalú, különboző emberek dolgozzanak a Sony-nál, ahol igyekeznek tiszteletben tartani egymást. Ez szerinte a stúdiók munkáján is lecsapódik, mert több női főszereplő van, és a Marvel’s Spider-Man: Miles Morales főszereplője is megemlíthető itt. Ez nem elvárás a vezetőségtől: a Pókemberes példa kb. három éve, hogy létrejött (mármint annak ötlete – a játékot azért fejleszteni is kellett).
Az organikus növekedés Ryan egyik kedvenc kifejezése.
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!