Sem a Microsoft, sem a Sony nem nagyon hajlandó mindenkinek visszaadni a Cyberpunk 2077-re költött pénzmennyiséget.
A Cyberpunk 2077 kálváriája egy hete tart. Bughalmazok itt, trehány kurrens-gen konzolos teljesítmény ott, bocsánatkérés és meglepően korrekt next-gen konzolos performansz emitt (igaz, a next-gen patch még meg sem jelent) – és a történetnek még messze nincsen vége. A ResetEra fórumon arról beszélnek a felhasználók, hogy nem kaptak pénzvisszatérítést, ha digitálisan (PlayStation Store, Microsoft Store) vásárolták meg a CD Projekt RED új játékát.
A Sony és a Microsoft digitális hálózatán történt vásárlások esetében bizonyítanunk kell, hogy a játék egyáltalán el sem indul, vagy nem működik megfelelően – ebben az esetben a két cég visszaadja a játék árát, viszont ha csak bugos, glitches alkotásról beszélünk, ami ennek ellenére is játszható produktum, akkor hiába próbálkozunk. Talán pont emiatt tisztázta a lengyel cég egy befektetői konferenciahívásban az ezzel kapcsolatos kijelentésüket.
A lengyelek nem arra bátorítják az elégedetlen játékosokat, hogy elálljanak a Cyberpunk 2077 vételétől. Inkább abban bíznak, hogy kapnak egy esélyt a játék kijavítására az alap PlayStation 4-en és Xbox One-on (ugyanis pont ezeken csapnivaló a belső nézetes RPG). A múlt héten már kiadtak egy javítást (1.04-es patch), még egy jön a hét folyamán, de ott a pénzvisszatérítés lehetősége, mondja Marcin Iwinski, a cég vezérigazgatója.
Mical Nowakowski, az üzleti fejlesztésekért felelős senior alelnök pedig hozzátette, hogy a Sony-nak és a Microsoftnak is vannak visszatérítési szabályzatai a digitális felületeiken, akármiről is számolnak be egyes felhasználók. Ezek a szabályok mindig is érvényben voltak, és velük nem kivételez egyik cég sem, de lehet igényelni a játék árát, és emailt is lehet írni nekik hétfőig, mert utána szabadságra mennek.
Úgyhogy akinek alap PlayStation 4 vagy Xbox One van a TV-je alatt (vagy a PC-je nem olyan kiemelkedően friss), ne számítson kiemelkedően megfelelő teljesítményre.
Forrás: WCCFTech