A Tango Gameworksnek volt egy eszméletlen koncepciója, ami aztán nem valósult meg nyilvánosan.
Shinji Mikamiról elég annyit mondanunk, hogy ő a Resident Evil atyja. Mivel az a franchise már elég régóta talpon van (jó két és fél évtizede…), nem is csoda, hogy a Variety egy másik kerek szám miatt interjúvolta meg: Mikami három évtizede dolgozik a játékiparban. Az interjúban Mikami kitér arra, hogy a Tango Gameworks (akiktől eddig csak a két The Evil Withint láthattuk, miközben készül a Ghostwire: Tokyo is – de hiába vásárolta fel a stúdiót birtokló Zenimaxot a Microsoft, ettől függetlenül PlayStation 5-re is készül a játék) a kezdetek során egy merész koncepciót dolgozott ki az újoncaival, míg a már lábukat megvetett fejlesztők a The Evil Withint fejlesztették.
A stúdió életének elején volt egy olyan játék, amiben a főszereplő egy csótány volt. (Nem egy bizonyos magyar énekesre gondolunk, hanem a rovarra…) A csótány, ami kb. 4″ magasságú (kicsivel több mint tíz centis) volt, embereket ölt. És nem csak úgy közlekedett, mint egy rovar szokott (itt poénosan Mikami sem biztos abban, hogy hány lába van egy csótánynak, először reflexből négyet mondott), hanem akár két lábon is közlekedhetett az emberölő rovar. Ja, és nem valami hülye mérgezős, csípéses módszerrel ölt, hanem lőfegyverekkel.
Képzeljük el, hogy egy pisztolyt ragad egy tíz centis csótány. Ezt a stúdió vezetősége is megtette, és ők nem is nagyon örültek a koncepciónak, így az nem jelent meg… de a koncepciót a stúdió megvalósította, így konkrétan egy teljes játékot csináltak a bogarászós bogár ászból. Nem lenne meglepetés, ha ezt eldugják a Ghostwire: Tokyóban egy megnyitható easter eggként. Remélhetőleg ezt megcsinálják.
Mikami még hozzátette, hogy a The Evil Within volt valószínűleg az utolsó játéka, amiben rendezőként az elejétől a végéig a saját elképzelését vaósíthatta meg. És azért nem is volt gyenge eredményű, igaz, azért igencsak szokatlan volt a fekete csík a képernyő alján és tetején…
Forrás: PCGamer