Az ünnepek előtti utolsó pillanatokig dolgozott a CD Projekt RED a már két hete megjelent, belső nézetet alkalmazó RPG-jén, hogy az a régebbi konzolokon is viszonylag elfogadható teljesítményt nyújthasson.
A Cyberpunk weboldalán olvashatjuk, hogy a Cyberpunk 2077 új frissítést kapott. A PlayStation 4-es verzió úgy 16-17 GB környékén van méretileg, úgyhogy ez is egy viszonyleg termetes javításnak nevezhető, de ezt nem nagyon tudjuk a patchnote-ról elmondani, ugyanis abban a lengyelek sok konkrétumot nem közöltek.
A küldetések között a Second Conflict során nem fog már Dum Dum eltűnni a Totentanz bejáratánál. Jó, a küldetések javítgatása el is várható. Aztán a konzolok (PlayStation 4/PlayStation 4 Slim, Xbox One/Xbox One S, PlayStation 4 Pro, Xbox One X, PlayStation 5 Standard Edition/PlayStation 5 Digital Edition, Xbox Series X, Xbox Series S) a memóriakezelés és a stabilitás javult, így elvileg kevesebbszer fog hirtelen kiakadni a játék, ami ugye azokban a nem nagyon kedvelt hibaüzenetekkel száll el (de a káromkodás emiatt megmarad). Jó, a next-gen konzolok esetében a teljesítmény alapból jobb, de a nekik szánt patch még meg sem jelent, így azért az új Sony és Microsoft hardver is küszködik a régebbi konzolokra tervezett verzió korlátjaival.
A PC-sek is örülhetnek, ugyanis van egy hiba, ami eddig eléggé súlyos volt, és főleg a sokat gyűjtögető, kraftoló játékosok futhattak bele ebbe: mi magunk is írtunk arról a bizonyos elmentési méretkorlátról. Eddig az volt, hogy ha az elérte a 8 MB méretet (ami napjainkban tényleg nem olyan hatalmas!), akkor az az elmentés korrumpálódott, így konkrétan használhatatlan lett. Nos, az 1.06 ezt is kijavította, így nincs meg az a korlát. A bökkenő? A régebben tönkrement elmentések ezután is használhatatlanok maradnak.
Legalább az elmentéses hibát el tudta hárítani karácsony előtt a CD Projekt RED – így a két bejgliroham között legalább emiatt nem kell dühöngeni.
Forrás: WCCFTech