A dán stúdió továbbá nem fog csak egy filmadaptációt készíteni – így James Bond egy új történetet fog kapni az IO Interactive-tól.
Tavaly komoly meglepetést okozott, amikor az IO Interactive bejelentette: egy James Bond-játékot fognak megvalósítani. Erről a Danmarks Radionak (a dán közszolgálati médiának) többet is elmondott Hakan Abrak, a csapat vezérigazgatója (és az interjú főbb elemeit lefordították a ResetEra fórumon). Abrak kihangsúlyozta: a játék még nagyon messze van, a fejlesztés tehát még nagyon is a kezdetleges szakaszában tart.
Ennek ellenére hozzátette, hogy a Project 007 mindegyik elemet át fogja venni a Bond-filmekből, amiknek köszönhetően sikeresek lettek az ügynök történetei, így lesznek olyan dörzsölt bűnözők, akik világhatalomra törekednek, autós üldözésekre is számíthatunk, és persze lesznek pokolian nehéznek ígérkező küldetések is, hogy a 007-es ügynök dolga ne legyen olyan egyszerű (mint mondjuk a 47-es ügynöké – a Hitman III első, Dubai-ban játszódó küldetését nyolc másodperc alatt teljesítették, itt a videó róla…).
Az IO Interactive már most a saját James Bond-univerzumának megvalósítására törekszik, és emiatt a „trilógia” kifejezés is gyakori a stúdión belül. Persze ehhez több emberre lesz szükségük, így növekedni fog a stáb – Abrak elvárása szerint a következő évek során több mint négyszáz alkalmazottjuk lesz, és ehhez egy új stúdió nyitását tervezik Svédországban a fejlesztés megkönnyítése érdekében.
November közepén már írtunk a Project 007-ről: „És ahogy a játék weboldala is mondja, a Project 007-ben még nem leszünk olyan hipertapasztaltak, mert itt a célunk a 00-s státusz elérése lesz, így visszamegyünk egészen a kezdetekig; James Bond még abszolút zöldfülűnek mondható ügynök lesz. De a játék fejlesztéséhez embereket is keresnek szerte a világon, hogy tényleg valami egyedi végeredmény jusson ki az IO Interactive kezei közül.”
A játékot az IO Interactive modern rendszerekre és PC-re tervezi. Még nem tudjuk, hogy mikor fog megjelenni. Talán ne várjunk rá 2024 előtt.
Forrás: WCCFTech