Jobban halad a Battlefield 6 fejlesztése, mint amit az Electronic Arts elvár

Minden eddiginél nagyobb lesz a következő Battlefield, és ez jóformán meg is erősíti a nemrég említett pletykákat is.

Az Electronic Arts is közölte az október-december negyedéves pénzügyi jelentését (felesleges a részletekbe bonyolódni: dőzsölnek, ennyi elég is), és itt Andrew Wilson, a kiadó vezérigazgatója beszélt a következő Battlefieldről, amit Battlefield 6-nak hívunk, de nem ez a hivatalos neve, és lehet, hogy a Battlefield 3 rebootjaként szolgálhat. Mindegy is, Wilson kiemelte, hogy a játék teljesen kihasználja az új konzolok hardverei által nyújtott lehetőségeket, amivel masszív, immerzív csatákat valósíthatnak meg az eddigiéknél több játékos számára. Emiatt pedig tényleg esélyes, hogy 128 játékos is egymásnak eshet (de persze csak a PlayStation 5/Xbox Series/PC hármason – a PlayStation 4/Xbox One-on ez nem tűnik reálisnak, már ha arra is kiadja az EA az új Battlefieldet).

Wilson kiemelte, hogy a pályák is az eddigieknél nagyobbak lesznek, így új szintre emelkedhet a Battlefield több hagyományos eleme (rombolhatóság, járműves és fegyveres harcok). A csapat (itt a DICE-ra gondolt) a belsős fejlesztési mérföldkövek előtt jár, és szerinte lenyűgöző munkát végeznek az érintett fejlesztők. Az előző termékciklusokkal összevetve jóval előrébb tartanak, így a franchise történetében leghamarabb elkészülhetnek a fejlesztéssel, hogy utána finomhangolhassanak és kigyomlálhassák a bugokat. (Itt Wilson eléggé fogyasztói, nem fejlesztői fogalmakat használt…) Végül elmondta, hogy a finomhangolt Battlefield-élményt az év végén fogják kihozni, de előtte tavasszal be fogják mutatni nekünk.

A DICE-nak most három éve lesz/volt a fejlesztésre, ugyanis a Battlefield V 2018 novemberében jelent meg, és ez azért fontos, mert a Battlefield 1 és a Battlefield V között mindössze két évük volt. Már emiatt is jobb helyzetben juthat el hozzánk a Battlefield 6, vagy bármi is lesz ennek a neve.

Vajon a fejlesztésben közreműködik a DICE Los Angeles is? Ide jött át a Respawntól Vince Zampella (aki nem lépett le az általa alapított csapattól, de most errefelé van vezető beosztásban).

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu