A Capcom művészeti rendezője szerint az ő környéke nem lesz az egyedüli az új Resident Evilben.
Tomonori Takano, a japán kiadó művészetért felelős embere az IGN-nek adott interjújában megemlítette, hogy három fő inspirációja volt a Resdient Evil 8-ként is nevezhető „falusi reziben” – Báthory Erzsébet (nos, ilyen hazai kötődésre nem számítottunk…), Hasshakusama (egy japán internetes legenda), illrve Morticia Addams (az Addams-család egyik tagja – The Addams Family néven talán ismerős lehet pl. a rajzfilmsorozat belőle).
Takano szerint a tervezés korai szakaszában eldöntötték, hogy a kastélyos és vámpíros motívumra építenék a Resident Evil: Village-et, de anélkül, hogy korlátok közé zárják magukat a szórakoztatási formátumokban (tv, filmek, ilyesmi) alkalmazott ábrázolások révén. Az első koncepciós rajz, amit ő a játékhoz készített, pont az a jelenet volt, ahol Lady Dimitrescu (akinek ugye eléggé román hangzású neve van – a kelet-európai régió így is érzékelteti magát) lemegy a folyosón.
Megpróbálta a múltbeli tervezési logikát elfelejteni, és új módon akart félelmet kelteni. A Resident Evil: Village-ben szerinte a Resident Evil 7: Biohazardban használt koncepciókhoz hasonlóan hozzák össze az Evilt (azaz a gonoszt) a játék címéből, mert az előző fő felvonás sem operált normális emberekkel vagy zombikkal. Takano úgy látja, hogy a csapatból senki sem készült fel arra, hogy a rajongók mennyire pozitívan fogadják Lady Dimitrescu karakterét. Őt kb. lenyűgözte, hogy olyan kommenteket olvashatott, amiben az író azt szerette volna, hogy bárcsak őt is üldözhetné a több mint 290 centi magas (ez hivatalos!) karakter.
Takano szerint az eddig mutatott szakasz csak egy része a Resident Evil: Village-nek, így a kastélyon és a falun túl más is vár ránk. Szerinte több olyan elemmel készültek, amikkel jóval nagyobb élményt kaphatunk a Resident Evil 7: Biohazardhoz képest.
A Resident Evil: Village május 7-én jön PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re (Steamen, Denuvóval), PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Forrás: WCCFTech